معمای خط دفاع پرسپولیس مقابل آلومینیوم/ سیدجلال می رسد یانه؟

معمای خط دفاع پرسپولیس مقابل آلومینیوم/ سیدجلال می رسد یانه؟

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در حالی فردا برای اولین بار در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر می رود که همچنان تکلیف مدافعان میانی این تیم برای این بازی مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، در حالی که گفته می شد سیدجلال حسینی نمی تواند پرسپولیس را مقابل شاگردان رسول خطیبی همراهی کند اما مدافع باتجربه و کاپیتان قرمزها همراه با این تیم به اراک سفر کرده است تا در صورت آمادگی لازم و تشخیص کادر فنی و پزشکی مقابل آلومینیوم به میدان برود.

سیدجلال حسینی در بازی مقابل فولاد به همراه محمد حسین کنعانی زادگان دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد تا دست کادر فنی پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم بیش از پیش برای استفاده از عناصر دفاعی خالی بماند، آرایش خط دفاعی قرمزها مقابل آلومینیوم اراک به حضور و یا عدم حضور سیدجلال حسینی بستگی دارد و همین موضوع باعث سردرگمی کادر فنی آلومینیوم در آنالیز پیش از بازی نیز شده است.

کاپیتان باتجربه سرخپوشان که از سوی کادرفنی و در غیاب محمدحسین کنعانی زادگان محروم، با ماموریت بزرگی برای آماده سازی مواجه شده، امروز تست نهایی برای همراهی تیم در اراک را پشت سر گذاشت و آمادگی خود را برای حضور در ترکیب اعلام کرد. با این حال با توجه به وضعیت مصدومیت سیدجلال حسینی کادرفنی نمیخواد علیرغم اعلام آمادگی این بازیکن، روی او ریسک کند و همه چیز را به فردا و پیش از بازی موکول کرده تا با در نظر گرفتن تمام جوانب تصمیم نهایی در‌ این رابطه را اعلام کند.

آنچه مشخص است در صورت تشدید مصدومیت کاپیتان پرسپولیس و غیبت محمد حسین کنعانی زادگان تا نیم فصل پرسپولیس با ضربه بزرگی از ناحیه دفاعی روبه رو خواهد شد و کادر فنی این تیم هم تلاش می کند بهترین انتخاب و عاقلانه ترین انتخاب را برای بازی مقابل آلومینیوم داشته باشد.

7655