طارمی از جلد روزنامه‌های پرتغالی حذف نمی‌شود

طارمی از جلد روزنامه‌های پرتغالی حذف نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود آمار این دو مهاجم را زیر ذره بین برده و تیتری از این گزارش خود را در صفحه اول خود هم قرار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در شرایطی که روز آینده تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ پرتغال از ساعت 23:45 دقیقه (به وقت ایران) به مصاف فارنسی تیم رتبه 13 ام جدول رده بندی می رود، بار دیگر روزنامه‌های پرتغالی دو مهاجم آبی و سفیدپوشان را سوژه اصلی خود قرار داده اند.

البته روزنامه های پرتغالی هفته گذشته نیز به بهانه مصاف کلاسیک فوتبال پرتغال که میان پورتو و بنفیکا برگزار شد، عکسی از مهدی طارمی و مهاجم تیم حریف را روی جلد اصلی خود برده بودند و حالا در مصاف با فارنسی به بررسی عملکرد زوج اصلی خط حمله تیم کونسیسائو پرداخته اند.

طارمی و ماره‌گا در این فصل روی هم 11 گل برای پورتو به ثمر رسانده اند که حاصل آن هفت پیروزی و یک تساوی برای شاگردان کونسیسائو بوده است. این دو بازیکن در آخرین دیدار این تیم برابر پورتو نیز روی تک گل بازی تاثیرگذار بودند و شوت طارمی پس از برخورد به پای ماره‌گا تغییر جهت داد و وارد دروازه تیم میزبان شد.

طارمی در دیدار مقابل بنفیکا با کارت قرمز داور روبه‌رو شد و به همین علت دیدار نیمه نهایی اتحادیه مقابل اسپورتینگ را از دست داد. پورتو نیز در غیاب او نتوانست مقابل صدرنشین کنونی لیگ بایستد و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

ستاره ملی پوش فوتبال ایران علی‌رغم هجمه‌ای که در پرتغال توسط رقیبان پورتو برای افزایش محرومیت او وجود داشت، مشکلی ندارد و با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت می تواند در دیدار روز آینده برابر فارنسی از ابتدا بار دیگر در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

4731