جنگ مدعیان آقای گلی در آبادان

جنگ مدعیان آقای گلی در آبادان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان فردا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که نگاه همه هواداران فوتبال به خط حمله دو تیم است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر ، فردا طلایی پوشان آبادان و شاگردان سیروس پورموسوی میزبان محرم نویدکیا و سپاهان اصفهان خواهند بود تا شاهد یکی از تقابل های جذاب لیگ بیستم باشیم. صنعت نفت آبادان، در حالی به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده صدر جدول تبدیل شده که در تابستان، تقریبا همه مهره‌های کلیدی‌اش را از دست داده بود. حتی با وجود این مهره‌های اثرگذار، فصل برای برزیلی‌ها در لیگ برتر به شکل فوق‌العاده سپری شده است. آنها البته فصل گذشته هم شروع درخشانی داشتند و حتی امیدوار به کسب سهمیه آسیا بودند اما بعد از جدایی سرمربی، دیگر کمر راست نکردند. 

سپاهان هم با محرم نویدکیا نتایج خوبی به دست آورده و به جای حاشیه‌های همیشگی، این بار با آرامش زیادی هدایت می‌شود. این تیم حالا در رده سوم جدول ایستاده و فقط سه امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد. 

نبرد دو تیم فردا در کنار رقابت برای رسیدن به صد جدول جنگ گلزنان دو تیم نیز خواهد بود، سجاد شهباززاده در حال حاضر با 9 گل زده در صدر جدول گلزنان جای گرفته و طالب ریکانی که این فصل در صنعت نفت احیا شده است با 6 گل زده در رده سوم جدول گلزنان قرار دارد.

سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان که حالا در پست تخصصی‌اش با حضور محرم نویدکیا در راس هرم کادرفنی این تیم به کار گرفته می‌شود، توانسته فصلی رویایی را تا پایان هفته یازدهم دنبال کند و با توجه به ناکامی منشا مقابل تراکتور، این فرصت را هم دارد تا در پایان هفته دوازدهم خود را به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ بیستم قرار دهد، شهبازاده که هفته گذشته ناجی تیمش شد و سپاهانی‌ها را با درخشش خود و ثبت یک گل و یک پاس‌گل به سه امتیاز ارزشمند خانگی مقابل پیکان رساند، در اوج آمادگی مهیای رویارویی با صنعت نفت آبادان می‌شود.

طالب ریکانی در این فصل در نقش ستاره نفت آبادان حاضر شده و توانسته با ثبت 6 گل زده، 2 پاس گل و گرفتن یک پنالتی در نتایج خوب طلایی‌پوشان آبادان نقش پررنگی ایفا کند.

ریکانی در ادامه مسابقات لیگ برتر جدال سختی برای دستیابی به عنوان آقای گلی با سجاد شهباززاده و گادوین منشا دارد، امیدوار است در جدال با سپاهان بار دیگر در مسیر گلزنی قرار گیرد و در کنار اینکه شرایط تیمش را برای تداوم صدرنشینی فراهم سازد، خودش نیز فاصله‌اش صدر جدول گلزنان را کم کند.

7655