یوونتوس ۲-۰ بولونیا؛ یووه به مدعیان نزدیک شد

یوونتوس ۲-۰ بولونیا؛ یووه به مدعیان نزدیک شد

پایگاه خبری فوتبالی – یوونتوس توانست ۲-۰ حریف خود بولونیا را شکست دهد و با توجه به شکست مدعیان در صدر جدول، خود را به آن‌ها نزدیک کند.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز از ساعت ۱۵:۰۰ یوونتوسی‌ها در ورزشگاه آلیانس تورین میزبان شاگردان سینیشا میهایلوویچ بودند و توانستند این تیم را با نتیجه ۲-۰ شکست دهند تا به امتیاز  سی و ششم خود برسند.

این دیدار با برتری نسبی تورینی‌ها همراه بود آرتور توانست روی پاسی که رونالدو به او داد با یک شوت از پشت مجوطه جریمه گل اول یوونتوسی‌ها را در دقیقه ۱۵ به ثمر برساند. این شوت البته در میانه راه  تغییر جهت داد. در ادامه نیمه اول هم اتفاق خاصی جز چند موقعیت خوب که دروازه‌بان بولونیا آن‌ها را مهار کرد، رخ نداد.

با آغاز نیمه دوم بولونیایی‌ها سعی در جبران گل خورده داشته اما راه به جایی نبردند و در نهایت در دقیقه ۷۱ وستون مک‌کنی گل دوم تیم یوونتوس را با یک ضربه سر روی سانتر کوادرادو به ثمر رساند. رونالدو در دقایق پایانی بازی می‌توانست روی یک صحنه درون محوطه جریمه با یک شوت گل سوم را به ثمر برساند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.

یوونتوس حالا با یک بازی کمتر نسبت به رقبا ۷ امتیاز کمتر از میلان صدرنشین دارد و در صورت برد در بازی معوقه خود می‌تواند به ۴ امتیاز صدر برسد.

1101