روایت سیمئونه از تماس تلفنی با سوارز جهت پیوستن به اتلتیکو مادرید

روایت سیمئونه از تماس تلفنی با سوارز جهت پیوستن به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم اتلتیکو مادرید پیش از دیدار مقابل والنسیا به صحبت درباره وضعیت ژائو فلیکس و سوارز پرداخت. سیمئونه گفته سوارز از همان اولین تماس تلفنی‌اش او را متقاعد کرده که گزینه خوبی برای حضور در اتلتیکو است. او همچنین اعلام کرده رسانه‌ها بیش از اندازه روی فلیکس تمرکز کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل والنسیا گفته: در همان لحظه‌ای که با لوئيس سوارز صحبت کردم تا به اتلتیکو مادرید بپیوندد متوجه شدم او قرار است چه چیزی به ما ارائه دهد. مقدار زیادی تمایل و انرژی برای موفقیت. مجموع افراد تیم به او کمک می‌کنند تا بهترین عملکردش یعنی گلزنی را به نمایش بگذارد. چیزی که در دوران کاری‌اش با آن شناخته شده.

سیمئونه در ادامه گفته: وضعیت فلیکس؟ شما همیشه به دنبال تمرکز کردن روی یک بازیکن هستید. آن‌ها لحظات خوب، معمولی و بی‌نظیری داشته‌اند و مربی سعی دارد تا از هر بازیکن بیشترین بهره را ببرد. ما به ژائو نیاز داریم. زمانی که او در بهترین فرمش باشد می‌تواند توازن را در دفاع حریف به هم بریزد و راه‌ حل‌های گوناگونی ارائه می‌دهد. ما به آن نسخه از ژائو فلیکس نیاز داریم. این چیزی است که در تمرینات به دنبال آن هستیم.

1101