ناصری: دوست ندارم سرخود فوتبال بازی کنم/ چیزی کمتر از سپاهان نداریم

ناصری: دوست ندارم سرخود فوتبال بازی کنم/ چیزی کمتر از سپاهان نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم ما چیزی کمتر از سپاهان ندارد و امیدوارم ۳ امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالله ناصری در ارتباط با وضعیت فعلی صنعت‌نفت گفت: شرایط روحی و روانی و فنی بچه‌ها خوب است. در بازی با نساجی فاخر تهامی را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادیم که این اتفاق ناراحت‌کننده‌ای بود و چند بازیکن هم مصدوم شدند. با این حال چند روز استراحت کردیم تا ریکاوری خوبی انجام دهیم و تمرینات خوبی را هم برای بازی با سپاهان انجام دادیم.

وی با اشاره به دیدار برابر سپاهان اظهار داشت: رقیبان صنعت‌نفت در جدول به ما نزدیک شده‌اند و 3 امتیاز این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. بازی سختی برابر سپاهان در پیش داریم و آنها با آمدن محرم نویدکیا با سبک جدیدی نسبت به فصل گذشته فوتبال بازی می‌کنند و بازیکنان بسیار خوبی هم دارند. ما هم چیزی کمتر از سپاهان نداریم و می‌خواهیم در زمین خودمان به برد برسیم. امسال خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم و این به‌خاطر همدلی و اتحاد بازیکنان و کادر فنی است، تمام هدف‌مان این است که نتایخ خوب‌مان را تا پایان فصل ادامه دهیم.

مدافع صنعت‌نفت در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش تا اینجای فصل راضی است؟» یادآور شد: عملکردم تا اینجا خوب بوده ولی از خودم انتظار بیشتری دارم. قبل از اینکه به صنعت‌نفت بیایم از لحاظ پاس گل دادن و گل زدن آمار خوبی داشتم، امسال هم فقط یک پاس گل داده‌ام و دوست دارم بیشتر به تیمم کمک کنم. مسئله مهم این است که خواسته‌های مربیان را در زمین پیاده کنیم و برای من قرار گرفتن در تاکتیک تیم بسیار مهم است. اصلا دوست ندارم سرخود فوتبال بازی کنم و مهم این است که خواسته‌های کادر فنی را انجام دهم. با این حال تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

4731