خوشحالی ناگلزمن از لینک شدن به نیمکت رئال مادرید

خوشحالی ناگلزمن از لینک شدن به نیمکت رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمن، سرمربی لایپزیش، تاکید کرد که از لینک شدن به نیمکت رئال مادرید خوشحال شده اما شایعات مربوط به حضور زودهنگامش در این تیم را رد کرد.
به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود ناگلزمن جز فهرست جانشینی زین الدین زیدان است که این فصلپس از کسب نتایج ضعیف تحت فشار شدیدی قرار دارد. فشارها روی زیدان زمانی بیشتر شد که یک تیم دسته سومی ۱۰ نفره موفق شد آنها را از مسابقات کوپا دل ری حذف کند. او همچنین در یک بازی از ۵ بازی اخیر در تمامی مسابقات به پیروزی رسیده بود. این اولین باری نیست که ناگلزمن توجه مدیران رئال را جلب کرده و پیش از این نیز در سال ۲۰۱۸  با درخشش در هوفنهایم به  باشگاه بزرگ اسپانیایی لینک شده بود‌. او با ابراز خوشحالی از این موضوع درباره لینک شدن با این تیم در روزهای اخیر به اسکای اسپرت آلمان گفت: " بدترین چیزها برای خواندن وجود دارند. اما من این را هم می‌دانم که روزنامه‌ها همیشه واقعیت را نمی‌نویسند. "
این مربی پیش از این نیز گفته بود که پیشنهاداتی از رئال مادرید دریافت کرده اما در نهایت تصمیم گرفته به  حضور در بوندسلیگا ادامه دهد. با این حال مشتاق است که در آینده اگر هدایت تیمی را در اختیار نداشت روی نیمکت رئال مادرید بنشیند.

۱۸۱۱