تقابل خطیبی و پرسپولیس؛ دوباره جنجالی می شود؟

تقابل خطیبی و پرسپولیس؛ دوباره جنجالی می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل های پرسپولیس و رسول خطیبی همیشه یکی از جذاب ترین مسابقات فوتبال ایران بوده است.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی فردا در حالی برای اولین بار در شهر اراک به مصاف آلومینیوم این شهر خواهند رفت که تقابل نیمکت مربیان دو تیم همواره یکی از جذاب ترین و پر حاشیه ترین بازی های لیگ برتر و جام حذفی کشور بوده است و این انتظار می رود با توجه به بازی های گذشته دو تیم شاهد بازی جذابی بین پرسپولیس و آلومینیوم باشیم.

یحیی گل محمدی و رسول خطیبی برای پنجمین بار مقابل یکدیگر قرار می گیرند در چهار مسابقه قبلی یحیی دو بار برنده شده و رسول خطیبی هم یک بار موفق به شکست یحیی شده است و یکی از بازی های هم به تساوی رسیده است.

آخرین بازی که این دو مربی در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند و حاشیه های زیادی به همراه داشت به بازی فصل گذشته شهر خودرو و ماشین سازی بر می گردد که با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید و ماشین سازی نسبت به عدم اعلام پنالتی به روی شاهین ثاقبی اعتراض داشتند و منجر به درگیری لفظی دو مربی پس پایان بازی شد. 

بازی های فصل گذشته پرسپولیس هم مقابل ماشین سازی پر از حاشیه و درگیری بود در بازی جام حذفی که در تبریز و ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد بر سر اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس جو ورزشگاه کاملا متشنج شد و درگیری های لفظی بین رسول خطیبی و گابریل کالدرون سرمربی وقت قرمزها به وجود آمد.

در بازی رفت فصل گذشته هم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد بعد از اینکه علی علیپور ضربه پنالتی را به صورت چیپ زد و حامد لک دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی به راحتی مهار کرد خطیبی روبه هواداران پرسپولیس خوشحالی کرد که باعث واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به او شد که پرونده این بازی در کمیته انضباطی با جریمه دو طرف به پایان رسید.

حالا پس از آن تقابل های جنجالی در فصل گذشته پرسپولیس و آلومینیوم درحالی به مصاف هم خواهند رفت که این بار رسول خطیبی به عنوان سرمربی روی نیمکت آلومینیوم حضور دارد و باید شاگردانش را برای یک دیدار سخت و نفس گیر به مصاف پرسپولیس بفرستد.

بازی جنجالی در تبریز خطیبی و گل محمدی در دو تیم متفاوت به هم رسیدند و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

7655