گزارش روز؛ تمام گزینه‌های مهدی ترابی پس از جدایی از العربی

گزارش روز؛ تمام گزینه‌های مهدی ترابی پس از جدایی از العربی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم بعدی مهدی ترابی تبدیل به یک علامت سوال شده است.

به گزارش فوتبالی، پیوستن یوسف المساکنی به العربی باعث شد تا ترابی به درب خروجی این باشگاه هدایت شود و حالا همه دوست دارند بدانند که این بازیکن، پیراهن کدام تیم را بر تن  خواهد کرد.

با اینکه گفته می‌شود ترابی تمایل دارد به پرسپولیس برگردد و بازگشت او به این تیم را باید قطعی دانست منتهی یک مشکل بزرگ بر سر بازگشت او وجود دارد که باید دید این مشکل، قابل حل است یا نه.

داستان از این قرار است که ترابی ۶۰۰ هزار دلار از باشگاه العربی برای نیم فصل دوم طلب دارد و باشگاه قطری که متوجه علاقه پرسپولیس به جذب این بازیکن شده، به ترابی پیغام داده اگر دوست دارد به تیم سابقش برگردد، این باشگاه حاضر است رضایتنامه او را صادر کند البته به شرطی که ترابی قید طلبش را بزند.

با توجه به نحوه جدایی ناگهانی ترابی از پرسپولیس، تصور اینکه او حاضر شود قید ۶۰۰ هزار دلار را بزند، کار سختی است به خصوص آنکه طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، ترابی حاضر نشده از قید طلبش بگذرد که البته طبیعی هم هست. چه کسی حاضر است از 600 هزار دلار بگذرد؟ 

ترابی از کدام تیم‌ها پیشنهاد دارد؟

به جز پرسپولیس که مشتری جدی ترابی است و مدیران پرسپولیس نوید می دهند که برای جذبش در حال رایزنی هستند، دو باشگاه تراکتور و سپاهان هم این بازیکن را می‌خواهند و گویا به صورت جدی به دنبال جذب بازیکن العربی رفته‌اند. روزنامه ایران‌ورزشی در شماره امروزش مدعی شده این دو باشگاه حاضرند برای نیم فصل، ۱۰ میلیارد تومان به ترابی پرداخت کنند. خبری به دست فوتبالی رسیده که نشان می دهد باشگاه تراکتور حاضر است ۳۵۰ هزار دلار و باشگاه سپاهان هم ۴۰۰ هزار دلار برای ترابی هزینه کند و حالا العربی باید تصمیم بگیرد که رضایتنامه ترابی را برای کدام باشگاه صادر کند. پیشنهاد رسمی سپاهان برای ترابی هم ساعتی پیش رسانه ای شد.

بررسی گزینه‌های ترابی

مهدی اگر خیلی به بازگشت به پرسپولیس علاقه‌مند است باید قید ۶۰۰ هزار دلار را بزند. راه دیگر او لجبازی با باشگاه قطری است. اینکه حاضر به فسخ قراردادش نشود و با علم به اینکه شانسی برای بازی نخواهد داشت، در العربی بماند و پولش را به طور کامل بگیرد و بعد از پایان قراردادش به ایران برگردد. حتی ممکن است او را به تیم دوم العربی هم منتقل کنند. البته نیم فصل دوم قطر ۲۰ فروردین به پایان می رسد و ترابی می تواند تا ۲۰ فروردین صبر کند و ۶۰۰ هزار دلارش را بگیرد. حضور او در سپاهان یا تراکتور در نیم فصل دوم لیگ برتر و بازگشت این بازیکن به پرسپولیس در فصل آینده،گزینه دیگری است که ترابی می‌تواند به آن فکر کند. العربی حتی می خواست با ۷۰۰ هزار دلار ترابی را به صورت قرضی به ترابزون ترکیه بدهد که ترابی قبول نکرده است. باید دید نهایتا آینده این بازیکن در کدام تیم رقم خواهد خورد.

1984