بهانه های جدید رادو در پرسپولیس؛ به من احترام بگذارید!

بهانه های جدید رادو در پرسپولیس؛ به من احترام بگذارید!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان کروات قرمزها که در تمرینات این تیم پیش از بازی با آلومینیوم حضور فعال دارد همچنان از وضعیت خود در پرسپولیس رضایت ندارد.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان خارجی پرسپولیس که این روزها یکی از سوژه های این باشگاه شده است در ادامه سلسله مشکلاتش با قرمزها روز گذشته و در تمرین این تیم گلایه های خود را از طریق کادر فنی و مدیر تیم به مدیران باشگاه پرسپولیس انتقال داد.

هر چند گفته می شود رادو به خاطر شرایط مالی که دارد از مدیران این باشگاه ناراحت است اما او این روزها هر روز به دنبال بهانه ای برای فسخ قرارداد است.گاهی مباحث مالی و و گاهی هم مسائل فنی دلایل درخواست این بازیکن برای جدایی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی بوده است.

کادرفنی پرسپولیس و داود فنایی مربی دروازه بان های قرمزها معتقدند که مشکلی با رادوشوویچ ندارند و این بازیکن از مسائل مالی و نحوه پرداختی ها ناراحت است اما در تازه ترین خبری که از این بازیکن رسیده مشخص شده که این دروازه بان اهل کرواسی فقط از نظر مالی دچار مشکل نیست.

او روز گذشته و بعد از تمرین اعلام کرده که در تمرینات به وی احترام نمی گذارند و مثل سابق با او برخورد نمی شود. موضوعی که کمی عجیب به نظر می رسد و این درحالی است که کادرفنی سرخپوشان همیشه از رادو احساس رضایت کرده اند،از سوی دیگر او پولش را هم می خواهد و باشگاه هنوز برای فصل جاری به وی پرداختی نداشته است این درحالی است که به این بازیکن وعده داده شده هفتم فروردین سال جدید پولش را می دهند با این حال این بازیکن ظاهرا نمی خواهد با باشگاه راه بیاید و هر روز به دنبال بهانه ای برای جدایی است.

یحیی گل محمدی فصل گذشته و بعد از جدایی علیرضا بیرانوند بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده بود که رادو گلر شماره یک قرمزها در فصل بیستم خواهد بود و هر کسی که به پرسپولیس می آید باید ذخیره این دروازه بان کروات باشد اما بعد از نمایش ضعیف رادو در نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال به یکباره کادر فنی پرسپولیس تصمیم به جذب حامد لک گرفت که درخشش این دروازه بان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باعث شد تا رادو به نیمکت پیچ شود.

به نظر می رسد بهانه های رادو و ناراحتی او بیشتر از بازی نکردن در پرسپولیس است و شاید اگر در شرایط مسابقه قرار بگیرد به توافق خود بر سر مسائل مالی با باشگاه پرسپولیس پایبند بماند.

پرسپولیس فردا در حالی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که رادو هم در این سفر همراه قرمزها خواهد بود و عکس های منتشر شده از تمرینات امروز نشان می دهد که او هر چند از مدیران این باشگاه ناراحت است اما فعلا کنار تیم تمرین می کند.

7655