محسن خلیلی برای جلسه با سمیعی به باشگاه پرسپولیس می رود

محسن خلیلی برای جلسه با سمیعی به باشگاه پرسپولیس می رود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر سابق تیم پرسپولیس قرار است به زودی در این باشگاه حاضر شود تا جلسه ای با جعفر سمیعی برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، محسن خلیلی مهاجم اسبق قرمزها و البته مدیر این تیم در یکی ، دو سال گذشته قرار است برای صحبت در خصوص مطالبات خود به دفتر باشگاه پرسپولیس برود. او رقم تقریبا عجیب و زیادی از باشگاه طلبکار است که گفته می شود موضوع جلسه خلیلی با جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری خواهد بود.

محسن خلیلی در زمان ایرج عرب و بعد از نارضایتی برانکو ایوانکوویچ از عملکرد مصطفی قنبرپور به عنوان مدیر تیم جایگزین او شد و در قهرمانی قرمزها در جم مقابل پارس جنوبی و قهرمانی نیم فصل همراه با گابریل کالدرون کنار این تیم بود و اوایل کار محمد حسن انصاری فرد بود که جای خود را به افشین پیروانی مدیر حال حاضر این تیم داد.

خلیلی حالا از آن دوران طلب گسترده ای دارد و منتظر است باشگاه هر چه زودتر با این پیشکسوت تسویه حساب کند از این رو قرار است در هفته پیش رو به باشگاه پرسپولیس رفته و در خصوص مطالباتش با پرسپولیسی ها به صحبت بپردازد.

حضور خلیلی در دفتر سمیعی با توجه به شرایطی که در گذشته داشته، می تواند اتفاقات جالبی را رقم بزند زیرا مدتی  است اخباری در مورد تغییر مدیر تیم پرسپولیس از گوشه و کنار به گوش می رسد و گفته می شود باشگاه در پی یافتن یک سرپرست جدید برای تیم است.

7655