درخواست فنرباغچه از هواداران برای کمک به تامین دستمزد اوزیل

درخواست فنرباغچه از هواداران برای کمک به تامین دستمزد اوزیل

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فنرباغچه از هواداران خود خواسته که با کمک به باشگاه از طریق ارسال پیامک به تامین بودجه برای پرداخت دستمزد مسوت اوزیل کمک کنند.
به گزارش فوتبالی، بازیساز آلمانی قرارداد خود با باشگاه آرسنال را فسخ کرد و در حال حاضر در استانبول حضور دارد و در انتظار مراسم معارفه به عنوان بازیکن جدید باشگاه فنرباغچه است. اوزیل سالانه حدود ۱۸ میلیون پوند در شمال لندن دستمزد می‌گرفت و حاضر شد برای پیوستن به فنرباغچه کاهش دستمزد را بپذیرد. با این حال مدیرعامل باشگاه ترکیه‌ای اعلام کرد که آنها همچنان برای پرداخت این مبلغ نیازمند کمک هواداران هستند. علی کوک در این باره اظهار داشت: " ما درخواستی از هواداران داریم. لطفا به حمایت از ما ادامه دهید. ما همچنین به کمک‌های مالی شما نیاز داریم. در روز امضای قرارداد از شما خواهم خواست که با کمپین پیامک رکورد بشکنید. شاید ۳۰۰ هزار، ۵۰۰ هزار و حتی یک میلیون پیامک ارسال شود. این حمایت برای ما بسیار خوب خواهد بود. "
ارسال پیامک در " کمپین مسوتول " کمتر از دو پوند هزینه خواهد داشت و به شماره اختصاصی باشگاه فنرباغچه ارسال خواهد شد. گفته می‌شود اوزیل حاضر شده دستمزدش را به سالانه ۳‌.۵ میلیون پوند کاهش دهد.

۱۸۱۱