کارگزار پرسپولیس تا فروردین 1400 پرداختی ندارد

کارگزار پرسپولیس تا فروردین 1400 پرداختی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس در جلسه ای که با کارگزار این باشگاه برگزار کرد مشخص شد فعلا نمی تواند روی پرداختی این شرکت برای حمایت از قرمزها حساب کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکلات مالی بسیاری دست به گریبان است و یکی از دغدغه های این مجموعه بستن پرونده ماریو بودیمیر است اما شرکت آتیه داده پرداز کارگزار این باشگاه به حل مشکلات قرمزها ورود نمی‌کند، کارگزار این باشگاه است که در روز امضای قرارداد وعده داده بود در روزهای سخت پای کار قرمزها می‌ایستد و در حد توان اجازه نمی‌دهد که لطمه‌ای به این باشگاه وارد شود اما حالا در حساس ترین روزهای ممکن و در جلسه ای با مدیران این باشگاه اعلام کردند فعلا نمی توانند به این باشگاه پرداختی داشته باشند.

آنها که در زمان مدیریت رسول پناه در باشگاه پرسپولیس، بخش عمده‌ای از پول برانکو را پرداخت کرده بودند، تا پایان سال 99 که حدود دو ماه از آن باقی‌مانده، هیچ تعهد مالی‌ای به باشگاه پرسپولیس ندارند و مطابق شنیده‌ها اولین پرداختی‌شان به باشگاه در اواسط فروردین‌ماه سال 1400 خواهد بود که این زمان نمی‌تواند برای مدیران پرسپولیس زمان مناسبی باشد، چراکه آنها علاوه‌بر مشکلات پرونده‌های مفتوح در فیفا و دادگاه عالی ورزش، باید قسط دوم قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی را هم پرداخت کنند.

آتیه داده‌پرداز فعلا برای حل مشکل پرسپولیسی‌ها قدمی برنداشته و ظاهرا قصدی هم ندارد تا مبلغی که قرار است در فروردین‌ماه به حساب قرمزها واریز کند را زودتر بپردازد که البته باشگاه نمی‌تواند به این مساله معترض باشد. به همین جهت جعفر سمیعی برای حل مشکلات باشگاه به دنبال راه‌حل‌های دیگری می‌گردد.

7655