بیک‌زاده: استقلال بدشانسی آورد و می‌توانست گل سایپا را جبران کند

بیک‌زاده: استقلال بدشانسی آورد و می‌توانست گل سایپا را جبران کند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال امسال پتانسیل کسب عنوان قهرمانی را دارد، چون شیخ دیاباته و قایدی هم در اوج هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، هاشم بیک‌زاده در خصوص شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: به نظرم استقلال بدشانسی آورد. آبی‌پوشان در نیمه اول خیلی حمله کردند ولی نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و گل بزنند. در نیمه دوم هم روی یک غافلگیری گل دریافت کردیم.

وی افزود: با این حال، استقلال می‌توانست این نتیجه را جبران کند ولی تیم سایپا در لاک دفاعی فرو رفت. من قبل از این بازی هم اشاره کرده بودم سایپا تیمی است که دفاعی بازی می‌کند و با استفاده از ضدحملات گل می‌زند. دقیقا در دیدار استقلال و سایپا همین اتفاق هم رخ داد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اینکه استقلال با این نتیجه ممکن است صدر جدول را از دست بدهد، تصریح کرد: صدرنشینی می‌تواند به تیم روحیه بدهد، اما چیزی که مهم است قهرمانی است. به نظرم استقلال امسال پتانسیل کسب عنوان قهرمانی را دارد چون شیخ دیاباته و قایدی هم در اوج هستند.

بیک‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: استقلال در خط حمله مشکلی ندارد. اگر آبی‌پوشان بیشتر روی مسائل دفاعی کار کنند و کمی هماهنگ‌تر شوند، مشکل این تیم حل خواهد شد. محمود فکری ترکیب اصلی تیمش را پیدا کرده و این مسئله کار او را در ادامه مسابقات خیلی راحت‌تر می‌کند.

7474