طعنه زلاتان به مهاجم آتالانتا: بیشتر از تعداد بازی‌هایت گل زده‌ام!

طعنه زلاتان به مهاجم آتالانتا: بیشتر از تعداد بازی‌هایت گل زده‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی – زلاتان ابراهیموویچ به مهاجم تیم آتالانتا که گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند در هنگام خروج از زمین طعنه زده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم میلان در چهارچوب رقابت‌های سری آ در ورزشگاه س سیرو میزبان آتالانتا بود که این دیدار با حساب ۳-۰ به سود برگامویی‌ها خاتمه یافت. از سوی دیگر اما اینتر نتوانست بازی خود را با برد پشت سر بگذارد تا میلان هم صدرنشینی را از دست ندهد و هم قهرمانی نیم فصل را. اتفاقی که البته زلاتان معتقد است ارزشی ندارد.

پس از بازی اما طبق خبری که مارکا منتشر کرده، مهاجم سوئدی تیم میلان خطاب به دوان زاپاتا، مهاجم کلمبیایی تیم آتالانتا طعنه عجیبی بیان کرده است. زلاتان به دووان زاپاتا، زننده گل سوم میلان گفته: من بیشتر از تعداد بازی‌هایت در تمام طول دوران کار‌ی‌ات گل به ثمر رسانده‌ام!

مارکا نوشته دووان زاپاتا هنگام خروج از زمین اهمیتی به این حرف زلاتان نداده. هرچند که این اظهارات در پاسخ به حرف زاپاتا بوده. او به زلاتان گفته دنبال سیزدهمین پنالتی‌ات هستی؟ و به این ترتیب به پنالتی زدن زلاتان طعنه زده.

گفتنی است در حال حاضر در جدول سری آ ایتالیا میلان با ۴۳ امتیاز از ۱۹ بازی در صدر ایستاده و آتالانتا با ۳۶ امتیاز از ۱۹ بازی چهارم است.

1101