علیرضا جهانبخش در آستانه بازگشت به لیگ هلند

علیرضا جهانبخش در آستانه بازگشت به لیگ هلند

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام یک رسانه انگلیسی، علیرضا جهانبخش در آستانه جدایی از تیم برایتون انگلیس و بازگشت به لیگ هلند است.

به گزارش فوتبالی، سایت «brightonandhoveindependent» گزارش مفصلی را درباره شرایط علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون منتشر کرده است؛ بازیکنی که در این تیم تحت هدایت «گراهام پاتر» فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و از شرایطش رضایت ندارد.

این رسانه گزارش خود را با عنوان «ستاره ۱۷ میلیون پوندی و ناامید برایتون در آستانه جدایی در ماه ژانویه و دنبال کردن متی رایان و برناردو است» آغاز کرده و آورده است: «جهانبخش ممکن است بازیکن برجسته دیگری باشد که برایتون را ترک می‌کند؛ بعد از جدایی برناردو و پیوستنش به ردبول و متی رایان با انتقال شگفتانه اش به آرسنال.»

brightonandhoveindependent بخشی از گزارش خود را به نارضایتی جهانبخش از شرایطش در برایتون اختصاص داد و نوشت: «جهانبخش گفت که تابستان گذشته پبیشنهادات خوبی داشت اما از طرف مسئولان باشگاه برایتون به او قول داده شد که شانس بیشتری پیدا خواهد کرد. جهانبخش در مسابقات جام کارابائو خوب شروع کرد و در مقابل پورتسموث و پرستون گلزنی کرد، اما مصدومیت‌ها بار دیگر مانع پیشرفت او شد.

او در این فصل ۱۵ بازی در تمام مسابقات انجام داده و آخرین بار برای برایتون در نیوپورت در جام حذفی به میدان رفته است، جایی که او "مصدومیت جزئی" دیگری را تجربه کرده است. به رایان و برناردو اجازه داده شده است که در این پنجره (زمستانی) به صورت قرضی بروند و همه نشانه‌ها حاکی از این است جهانبخش نفر بعدی است و احتمال بازگشت به هلند بسیار زیاد است.

اوایل ماه جاری جهانبخش گفت: "پیشنهاداتی برای من در هر پنجره وجود دارد اما من با باشگاه برایتون قرارداد دارم و همه کارها باید با اطلاع و نظر آنها انجام شود."

پاتر در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان بیشتری در ماه ژانویه تیم برایتون را ترک می‌کنند، گفت: "شما هرگز نمی‌توانید بدانید. باید تا پایان پنجره نقل و انتقالات منتشر باشید. همیشه باید توجه داشته باشید که بازیکنان ممکن است در مرحله‌ای از حرفه خود باشند که می‌خواهند بیشتر بازی کنند، شاید برای باشگاه هم بهتر باشد که بازیکنانش مرتباً در جای دیگری بازی کنند. در ژانویه همیشه مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید و در صورت نیاز آماده سازگاری باشید."

جاکوب مودر، پرسی تائو و مایکل کاربوینک از تیم‌هایی که قرضی در آن بازی می‌کردند، فراخوانده شده‌اند. به خصوص ورود تائو مهاجم آفریقایی به طور خاص می‌تواند زمینه ساز خروج جهانبخش باشد.»

در این گزارش همچنین به محبوبیت تائو در آفریقای جنوبی اشاره شده و اینکه حضورش در برایتون می‌تواند توجهات مردم این کشور را مجدداً به خود جلب کند.

7474