عکس؛ سوژه شدن دختر رونالدو در حال بازی با کیف تبلیغاتی!

عکس؛ سوژه شدن دختر رونالدو در حال بازی با کیف تبلیغاتی!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در حال حاضر 4 فرزند شامل دو دختر و دو پسر دارد که پسر بزرگ او جونیور نام دارد. رونالدو در حال حاضر با جورجینا رودریگز زندگی می‌کند و یک دختر از او به نام آلانا مارتینا دارد که اخیرا تصویری از او در حال بازی با یک کیف که مخصوص یک برند خاص است، وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آلانا مارتینا، دختر کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، در حال حاضر 3 ساله است. تصویری از او اخیرا منتشر شده که منشا آن مادرش بوده است و در واقع نامزد رونالدو این تصویر را در ابتدا منتشر کرده بود. در این تصویر، آلانا مارتینا در حال بازی با یک کیف از برندی خاص است که جورجینا رودریگز آن را تبلیغ می‌کند. تصویری که در شبکه های اجتماعی تبدیل به سوژه شده و برخی معتقدند که در این تصویر از دختر رونالدو در واقع استفاده‌ای تبلیغاتی شده است!

در واقع نامزد کریستیانو رونالدو در فعالیت های حرفه‌ای خود برخی از برند های خاص را تبلیغ می‌کند و یکی از آن برند ها مربوط به این کیف بوده و به همین علت به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر اهداف تبلیغاتی داشته است.

1470