ابراز پشیمانی ستاره بایرن مونیخ از خالکوبی جنجالی روی کمرش

ابراز پشیمانی ستاره بایرن مونیخ از خالکوبی جنجالی روی کمرش

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان فوتبال عاشق خالکوبی هستند و سعی می کنند که از هر فرصتی برای تتو زدن روی بدن خود استفاده کنند.  اما به نظر می رسد که برخی از این خالکوبی ها برای آنها خوشایند نیست.

به گزارش فوتبالی، گاهی از اوقات فوتبالیست ها دست به اقدامات دیوانه واری می زنند و حالا سانه هافبک بایرن مونیخ با خالکوبی معروفی که روی کمرش زده جنجال ساز شده چرا که از این خالکوبی پشیمان است. بازیکن المانی کل کمرش را با تصویری  از خوشحالی گل خود در پیروزی منچسترسیتی مقابل موناکو در سال 2017 با نتیجه پنج بر سه، خالکوبی کرده است اما حالا از این کار پشیمان است. مشکل اصلی این است که سیتی در بازی برگشت در فرانسه با نتیجه سه بر یک باخت و حذف شد. از سویی سانه در این تصویر، آرم باشگاه منچسترسیتی را روی پیراهنش داشت اما حاضر نشد که قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند و به بایرن مونیخ رفت. به همین خاطر سانه تصمیم گرفت که لوگو را حذف کند و پیراهن را به طرحی شبیه پیراهن تیم ملی المان تبدیل کند. البته در این طرح سانه همچنان روی شورت خود شماره 19 را دارد آن هم در حالی که در بایرن شماره 10 را می پوشد.

سانه در مورد خالکوبی جنجالی می گوید:" جوان بودم و این کار را کردم. اگر به عقب برگردم تصمیم متفاوتی می گیرم. در جوانی فردی بودم که حاضر بودم مستقیم توی دیوار بروم چرا که حس می کردم که باید خودم مسائل را تجربه کنم و درس بگیرم. برایم جالب بود که مسئله خالکوبی من این قدر در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت. در آن زمان جوان بودم. در آلمان، بازیکنان مهمتری از من وجود داشتند و با این وجود این خالکوبی این قدر جنجالی شد."

4125