کار بزرگ وکیل هالند با جذب پدیده جدید فوتبال انگلیس

کار بزرگ وکیل هالند با جذب پدیده جدید فوتبال انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - مینو رایولا ایجنت سرشناس ایتالیایی که وکالت بازیکنانی نظیر هالند، پوگبا و دلیخت را به عهده دارد، بی دلیل لقب "سوپر ایجنت" را ندارد. در حالی که باشگاه های بزرگ اروپا تلاش می کنند ستارگان بزرگ را بخرند، او سعی می کند که زودتر اقدام کند و این استعدادها را تحت قرارداد خود در بیاورد.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که رایولا اخیرا با زیون آتا پدیده جدید باشگاه کریستال پالاس قرارداد بسته است. در حقیقت رایولا بدین ترتیب پدیده جدید فوتبال انگلیس را به جمع موکلانش اضافه کرد.

رایولا معمولا خیلی سریع اقدام می کند.  آتا در تابستان گذشته مورد توجه منچسترسیتی و لیورپول قرار داشت و آژاکس، رم و دورتموند نیز جویای شرایط وی بودند اما رایولا خیلی سریع اقدام کرد و این بازیکن را تحت تملک خود گرف. آتا حاضر نشد که قرارداد حرفه ای با کریستال پالاس ببندد و حالا رایولا جویای شرایط اوست. رایولا حالا به عنوان یکی از سرشناس ترین وکلای دنیا شرایط پدیده جدید فوتبال انگلیس را دنبال می کند. زیون آتا سه سال پیش و در زمانی که سیزده ساله بود با 70 هزار یورو از میلوال به کریستال پالاس ملحق شد. او که در پست بال چپ بازی می کند در تیم زیر 16 سال انگلیس عضویت دارد هر چند که با توجه به نسبت های خانوادگی می تواند برای تیم های ملی ایتالیا یا ساحل عاج بازی کند و اخیرا نیز با شرکت آدیداس قرارداد بسته است.

4125