تماس تلفنی بتونی روی نیمکت رئال مادرید؛ با زیدان حرف زد؟

تماس تلفنی بتونی روی نیمکت رئال مادرید؛ با زیدان حرف زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این هفته از رقابت‌های لالیگا موفق شد با نتیجه‌ی 4 بر 1 دپورتیوو آلاوز را شکست داده و بردی خوب را بدست بیاورد. در این بازی زین الدین زیدان به علت ابتلا به بیماری کرونا روی نیمکت رئال مادرید حضور نداشت و دیوید بتونی به عنوان دستیار اول او، هدایت سپیدپوشان را عهده دار بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از مدت ها یک نمایش درخشان را از خود نشان داد و موفق شد با نتیجه‌ی 4 بر 1 به پیروزی برسد. در این بازی که دیوید بتونی سکان دار رئال مادرید بود، پس از گل چهارم رئال مادرید مشغول صحبت با موبایل خود شد و پس از آن به دنبال یک بازیکن روی سکو ها می‌گشت و به نظر می‌رسید که دنبال انجام یک تعویض است. به نظر می‌رسد که داوید بتونی روی نیمکت رئال مادرید تماسی از طرف زیدان که در قرنطینه است دریافت کرده و دستوراتی برای ادامه‌ی جریان بازی بدست او رسیده است چرا که در حین تماس، سایر اعضای کادر فنی و شخصی که کنار بتونی نشسته بود هم حواسش کاملا به تماس تلفنی و صحبت های بتونی بود.

در هر صورت رئال مادرید موفق شد با نتیجه‌ی 4 بر 1 در این بازی به پیروزی برسد و عملکرد خوبی داشت و باید دید که در بازی های بعدی بدون زیدان چه کار خواهد کرد.

1470