واکنش جالب زلاتان به قهرمانی میلان در نیم فصل: برای من مفهومی ندارد

واکنش جالب زلاتان به قهرمانی میلان در نیم فصل: برای من مفهومی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی اعلام کرد که در شکست تیمش مقابل آتالانتا حس کرده که توسط مدافعان تیم حریف، در قرنطینه محبوس شده است. وی اظهار داشت:" ما قهرمان زمستان هستیم اما این برای من هیچ مفهومی ندارد."

به گزارش فوتبالی، روسونری ها با وجود شکست سه بر صفر در سن سیرو، صدرنشین نیمه اول فصل در لیگ ایتالیا شدند.  ایبرا در پایان بازی گفت:" خیلی چیزها بد پیش رفت. نمی خواهم به دنبال توجیه باشم. در هر بازی باید به دنبال کسب نتیجه باشی اما در این بازی چنین کاری نکردیم. حالا مهم است که انرژی خود را به دست بیاوریم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. خوشبختانه در روزهای آینده فرصت داریم تا شرایط را عوض کنیم. در 38 بازی اخیر در لیگ ایتالیا فقط دو شکست داشتیم که زیاد بد نیست. متاسفانه وقتی بازیکنان زیادی غایب هستند و بازیکنان کم تجربه جای آنها را می گیرند، شرایط مشکل می شود. این یک توجیه نیست. سخت تلاش می کنیم و باید فداکاری کنیم. از حالا کارهای سخت تر شروع می شود. در نیمه اول احساس تنهایی داشتم. وقتی توپ به من می رسد، به فردی نیاز دارم که با من بازی کند اما تنها بودم. هر چند که شاید سبک بازی آتالانتا که بر مبنای پرس است، نقش داشت. به طور مثال اگر ما ایلیچیچ را پرس می کردی، کار برایش خیلی مشکل تر می شد. "

ایبرا در مورد پیوستن مانژوکیچ به میلان هم صحبت کرد:" او زیاد صحبت نمی کند. سعی کردم که به زبان های کروات و ایتالیایی به او سلام کنم. مربی از او پرسید که آیا می خواهد با تیم صحبت کند و پاسخش منفی بود. اهل صحبت کردن نیست اما حالش خوب است و تمرکز دارد."

4125