اراکی‌ها مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی(ره) نخواهند داشت

اراکی‌ها مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی(ره) نخواهند داشت

پایگاه خبری فوتبالی- مشکل باشگاه آلومینیوم اراک برای برگزاری دیدار حساس خانگی‌شان مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی حل شد.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه سوم بهمن رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی اعلام کرد اجازه برگزاری دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک که تحت اجاره هیات دوومیدانی استان مرکزی قرار دارد، داده نخواهد شد.

پس از اعلام این موضوع از سوی مستاجر تنها ورزشگاه استاندارد اراک، روز گذشته جلسه‌ای با حضور دو عضو هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم و رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی برگزار شد و سران باشگاه اراکی متعهد شدند مطالبات خود بابت اجاره ورزشگاه امام خمینی(ره) به هیات دوومیدانی استان را بپردازند.

رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی هم در این جلسه موافقت خود با برگزاری دیدار حساس آلومینیومی‌ها مقابل پرسپولیس را به شرط عملی کردن تعهد پرداخت مطالبات اعلام کرد. در این جلسه همچنین مدیران باشگاه آلومینیوم پیشنهاد در اختیار گرفتن تمامی قسمت‌های ورزشگاه امام خمینی را با هیات دوومیدانی استان مرکزی مطرح کردند اما این پیشنهاد از سوی رئیس این هیات مورد پذیرش قرار نگرفت.

پیش از این قرار بود آلومینیومی‌ها تا قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر مطالبات خود را به مستاجر ورزشگاه پرداخت کنند اما با گذشت چند هفته این اتفاق رخ نداد.

ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با گنجایش 15000 نفر تنها ورزشگاه استاندارد شهر اراک و استان مرکزی به شمار می‌رود و از سال 86 میزبان مسابقات نمایندگان فوتبال اراک و استان مرکزی بوده است.

1111