عکس؛ اسکوربرد جالب ورزشگاه آلاوز به شیوه دستی!

عکس؛ اسکوربرد جالب ورزشگاه آلاوز به شیوه دستی!

پایگاه خبری فوتبالی - در جریان بازی رئال مادرید و آلاوز در این هفته از رقابت‌های فوتبال اسپانیا، نکته‌ی جالبی که جلب توجه می‌کرد، اسکوربرد ورزشگاه دپورتیوو آلاوز بود که به شکل عجیبی به وسیله‌ی دست و حضور یک نفر در آنجا کار می‌کرد و دیجیتالی نبود، روشی که این روز ها منسوخ شده است و با دیدن آن یاد گذشته ها می‌افتیم.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه کریم بنزما گل دوم رئال مادرید را مقابل دپورتیوو آلاوز به ثمر رساند، دوربین ها تصاویر جالبی را شکار کردند که نشان دهنده‌ی اسکوربرد ورزشگاه مندیزوروزا که متعلق به دپورتیوو آلاوز است، بود. در واقع یک نفر به طور دستی داشت نتیجه را تغییر می‌داد و عدد 1 را از مقابل جایگاه رئال مادرید برداشته و عدد 2 را به جای آن وارد کرد که بیانگر گل دوم رئال مادرید در این بازی بود. در این اسکور برد نه نام بازیکن مشخص بود و نه دقیقه‌ای که گل را زده، فقط تعداد گل های رئال مادرید و دپورتیوو آلاوز مشخص بود که یک نفر به طور دستی آن را تنظیم می‌کرد.

در هر صورت رئال مادرید عملکرد خوبی در این بازی داشت و به نظر می‌رسد که در حال فاصله گرفتن از روز های بدش است اما اسکوردبرد این ورزشگاه نکته‌ی جالب این بازی بود.

1470