عکس/ نقشه جالب بازیکنان آتالانتا روی کاشته؛ دیواری از خودی‌ها!

عکس/ نقشه جالب بازیکنان آتالانتا روی کاشته؛ دیواری از خودی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - آتالانتا در این هفته از رقابت‌های سری آ موفق شد با نتیجه‌ی سه بر صفر میلان را شکست داده و خودی نشان بدهد و روسونری‌ها را که صدر نشین جدول سری آ هستند، زمین‌گیر کند. میلان تاکنون در این فصل از رقابت‌های سری آ تنها یک شکست را متحمل شده بود و در این بازی برای دومین بار در این فصل شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از جالب‌ترین صحنه های این بازی، که آتالانتا صاحب یک ضربه‌ی ایستگاهی شده بود، نقشه‌ی جالبی را پیاده سازی کرد و دیواری از بازیکنان خودی را مقابل توپ چید تا دید دروازه‌بان و سایر بازیکنان کاملا محدود شود. این نقشه و پلن جالبی بود که آتلانتایی ها اجرا کردند و در مقابل دیوار دفاعی که میلانی ها برای دفع توپ چیده بودند، خوشان هم با سه نفر از بازیکنانشان مقابل توپ ایستادند و دیواری چیدند تا بدین ترتیب مانع از مشخص شدن جای توپ و دید دروازه‌بان و زمان حرکت توپ شوند تا بازیکنان حریف را دچار مشکل شدند.

خلاقیت بازیکنان آتالانتا روی این صحنه بسیار جالب به نظر می‌آمد و کمتر شاهد چنین صحنه‌هایی بوده‌ایم، به خصوص اینکه بازیکنان آتالانتا خودشان مقابل کاشته‌ی خودشان دیوار چیدند و این نکته بیشتر به عجیب شدن این صحنه می‌افزود.

1470