بکام شایعات را رد کرد: به خاطر رفاقت نویل را استخدام نکردم!

بکام شایعات را رد کرد: به خاطر رفاقت نویل را استخدام نکردم!

پایگاه خبری فوتبالی – دیوید بکام اعلام کرده نویل به خاطر رفاقت با او استخدام نشده و توانایی‌های زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، بکام در جلسه معارفه فیل نویل ابتدا در خصوص وضعیت باشگاه اینتر میامی گفته: یک سیستم بر باشگاه مبتنی بر رشد از آکادمی، حضور در USL و حضور در تیم وجود دارد.

بکام در ادامه افزود: پیشینه و خاطرات زیادی با فیل دارم چه درون زمین و چه بیرون زمین. می‌دانم شخصیت او چگونه است و می‌دانم او چگونه مربی است. همچنین می‌دانم او خارج از زمین چه رفتاری دارد. او فردی مطمئن، وفادار و سخت کوش است.  فکر می‌کنم ما این خصلت‌ها را به باشگاه و تمرینات‌مان اضافه کردیم. این ویژگی‌ها تنها برای کار با تیم اصلی نباید مورد استفاده قرار گیرد و تمام افراد باشگاه هم باید چنین رفتار درستی داشته باشند.

بسیاری از رسانه ها اعتقاد دارند بکام به دلیل رفاقت و دوستی با نویل او را استخدام کرده. بکام در خصوص این وضعیت گفته: می‌دانم مردم قرار است بگویند فیل را استخدام کردم چون دوست من است اما این استخدام هیچ ربطی به دوستی ما ندارد. مالکیت باشگاه تنها دوستان را استخدام نمی‌کند. ما بهترین‌ها را جذب می‌کنیم. چه درون زمین و چه بیرون زمین. ما یک پروژه جدی را اجرا می‌کنیم و بهترین نفراتی که می‌توانند به ما کمک کنند را استخدام می‌کنیم.

1101