جدال رم و چلسی؛ آلگری را برای نیمکت‌مان می‌خواهیم!

جدال رم و چلسی؛ آلگری را برای نیمکت‌مان می‌خواهیم!

پایگاه خبری فوتبالی – مکس آلگری به گزینه مورد نظر بسیاری از تیم‌ها تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، آلگری آخرین بار در تیم یوونتوس مشغول به فعالیت بود اما در تابستان سال ۲۰۱۹ از این تیم اخراج شد تا مائوریسیو ساری جای او را بگیرد. آلگری که به همراه یوونتوسی‌ها توانسته بود ۵ با قهرمان سری آ شود و ۲ بار هم به فینال لیگ قهرمانان برسد حالا بدون تیم مانده و هر تیمی که به دنبال تغییر سرمربی است به حضور آلگری روی نیمکتش فکر می‌کند.

در همین زمینه رسانه‌های انگلیسی به شدت اصرار دارند که گزینه اصلی نیمکت چلسی باید آلگری باشد و این سرمربی مناسب هدایت آبی پوشان لندنی است. از طرف دیگر اما رمی‌ها هم به دلیل کسب نتایج ضعیف در چند هفته اخیر و ناراضی بودن از فونسکا به فکر تغییر مربی افتاده‌اند و یکی از گزینه‌های اصلی‌شان آلگری است.

رسانه کوریره هم اعلام کرده آلگری در حال آماده کردن خود برای قبول هدایت رم است زیرا به زودی فونسکا اخراج خواهد شد. فونسکا در ۳ بازی اخیر هم دربی را واگذار کرده، هم از جام حذفی با شکست ۴ گله حذف شده و هم در مجموع ۹ گل دریافت کرده. به همین دلیل هم احتمال اخراج فونسکا بیش از پیش است و اگر رم امروز اسپتزیا را شکست ندهد به احتمال زیاد فونسکا از کار برکنار خواهد شد.

1101