گزارش روز/ مشکل بزرگ ذوب آهن؛ کسی کوتاه نمی‌آید

گزارش روز/ مشکل بزرگ ذوب آهن؛ کسی کوتاه نمی‌آید

پایگاه خبری فوتبالی- ذوب آهن بعد از انجام دوازده بازی در لیگ بیستم هنوز موفق نشده است جمع امتیازاتش را دو رقمی کند و با 8 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از دو تیم محبوب اصفهان در لیگ بیستم روزهای تلخی را تجربه می کند و به نظر می رسد تغییرات گسترده ای نیاز است تا ذوب آهن به روزهای خوبش بازگردد.

تیمی که روزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرد حالا در بحران عجیبی را تجربه می کند روز گذشته شاهد این بودیم که قاسم حدادی فر کاپیتان باتجربه و متین نسبت به شرایط سخت ذوب آهن واکنش نشان داد و گفت و گویی مفصل گفته است: «آدم بدبینی نیستم و اصلا هم در مسائل خارج از فوتبال دخالتی نمی کنم، اما سال گذشته می شنیدم که می گفتند می خواهند این تیم بیفتد؛ اینکه تیم دیگر فعالیت حرفه ای نداشته باشد! نمی خواهم بدبین باشم و آدم خوشبینی هستم ولی الان با مرور زمان یک چیزهایی برای من ثابت شده و همه دست به دست هم داده اند تا تیم شرایطش اینطوری شود. از پارسال این موضوع رقم خورده و همینطور ادامه دار شده است. بازیکنان بدون دلیل از تیم جدا می شدند؛ بازیکنی که قرارداد داشت، از تیم جدا می شد و هیچ اتفاقی هم نمی افتاد. آخر فصل بازیکنانی که قرارداد داشتند، می رفتند. از پارسال دو سه روز مانده به فصل شروع شد؛ این اتفاقات به مرور زمان، بیشتر و بیشتر شد و الان وقتی اشتباهات داوری را در کنار این اتفاقات می گذاریم، برای خودم هم دیگر جای شبهه وجود ندارد وبرایم ثابت شده که دست به دست هم داده اند، تا این تیم شرایطش اینطوری شد و شاید هم بیفتد و شرایط حرفه ای نداشته باشد. اصلا این صحبت ها از پارسال و قبل از بازی اول شکل گرفت، ولی من اصلا روی این موضوع بدبین نبودم. اما الان که حدود یکسال از این موضوع می گذرد، نسبت به آن بدبین شده ام. از دست من دیگر کاری برنمی آید؛ عاجزانه از مسئولان و بزرگ‎ترهای ذوب آهن می خواهم که سریعتر به داد این تیم برسند.»

اینکه کاپیتان بی حاشیه ذوب آهن می گوید همه دست به دست هم داده اند تا شرایط ذوب آهن اینطوری شود، یعنی اوضاع خراب تر از آن چیزی است که هواداران و فوتبالدوستان می بینند.

 هدف در این گزارش حمایت یا تخریب هیچکدام از افراد حاضر در مجموعه باشگاه ذوب آهن نیست چرا که پیروزی و شکست را نمی توان فقط به پای یک نفر یا گروه نوشت. قطعا کادر مدیریتی، کادرفنی، بازیکنان و ... به اندازه خود می توانند برای موفقیت یک تیم تلاش کنند و اگر اشکالی در یک بخش ایجاد شود، سرانجام خوبی انتظار آن تیم را نخواهد کشید.


مصاحبه های تند مدیران و کادرفنی ذوب آهن در خبرگزاری ها و تلویزیون نکته ای نگران کننده برای ذوب آهن بود که در در چند هفته اخیر شاهد آن بودیم. تصویب مصوبه برای کادرفنی موضوع دیگری بود که پیش از پیش تمرکز تیم را به هم زد و حالا در این میان کسی دوست ندارد پست خودش را ترک کند و یا از موضع خود کوتاه بیاید تا بلکه اوضاع بهتر شود. به این ترتیب این تیم محبوب و ریشه دار ذوب آهن است که روزهای سرنوشت ساز را یکی پس از دیگری از دست می دهد.

آخرین واکنش باشگاه ذوب آهن هم در شرایط  فعلی گفت و گوی رسول کربکندی سخنگوی باشگاه با خبرگزاری ایسنا بوده است که او در رابطه با کنار گذاشتن یا حفظ کردن رحمان رضایی باتوجه به ادامه روند ضعیف ذوبی‌ها گفت است: «تصمیماتی در این خصوص گرفته شده است اما فردا هیات مدیره و کارخانه جلسه‌ای دارند که باید ببینیم در آن جلسه چه خواهد گذشت و نتیجه‌اش مشخص خواهد.»


9697