پل پوگبا؛ از قطعیت در ترک یونایتد تا تبدیل شدن به ستاره اصلی

پل پوگبا؛ از قطعیت در ترک یونایتد تا تبدیل شدن به ستاره اصلی

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا در هفته‌های اخیر از بازیکنی که در جدایی از منچستریونایتد به قطعیت رسیده بود به بازیکن اول این تیم در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر تبدیل شده است. 

به گزارش فوتبالی، شش هفته می‌تواند تغییرات بسیاری را ایجاد کند. رابطه پل پوگبا با منچستریونایتد حدود یک ماه قبل بار دیگر دچار تنش شد. در آن زمان مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن، مدعی شد که دوران حضور او در اولدترافورد به سر آمده و از باشگاه خواست که در تابستان آینده او را به فروش برساند. بسیاری باور داشتند که این پایان دوران پر تنش حضور پوگبا در این تیم خواهد بود. اما او بار دیگر به دوران اوج برگشت و گل پیروزی بخشی که در دیدار چهارشنبه شب برابر فولام به ثمر رساند باعث شد که تیمش همچنان به حضور در صدر جدول رده بندی ادامه دهد. او حالا به هافبکی تبدیل شده که ژوزه مورینیو فکر می‌کرد شش سال پیش خریداری کرده است. او بازیکنی سرنوشت ساز در هر بازی است و توانسته با وزن نام خود شرایط را به سود تیمش تغییر دهد.

 آیا این آخرین خوشحالی پیش از رفتن برای ماجراجویی جدید در تابستان آینده است؟ کسی چه می‌داند. اما چیزی که مشخص است تغییر واضح در سبک بازی اوست. از زمانی که پوگبا در 5 دسامبر سال گذشته میلادی به ترکیب برگردانده شد در تمام ابعاد بازی پیشرفت کرده است. او گل‌های بیشتری از روی شوت‌های بیشتر به ثمر رسانده، خلق موقعیت کرده، لمس توپ بیشتری داشته، پاس بیشتری فرستاده، سانتر بیشتری ارسال کرده و دریبل زنی و تکل زنی بیشتری نیز داشته است. اما درخشان‌ترین عامل این است که سولشر توانسته راهی پیدا کند تا از پوگبا و برونو فرناندز در یک ترکیب استفاده کند. اما با توجه به درخشش این بازیکن فرانسوی شرایط فرق کرده است. او حالا گل‌ههای پیروزی بخش دو بازی از سه بازی اخیر یونایتد را به ثمر رسانده و تاثیر بسیاری در دیدارهای سرنوشت ساز داشته است. به نظر می‌رسد که شرایط این بازیکن در اولدترافورد در حال تغییری اساسی باشد. 

1811