انتظاری در گفت و گو با فوتبالی: امیدوارم میناوند باز هم مثل قبل بیماری را شکست دهد/ از استقلالی‌ها ممنونم

انتظاری در گفت و گو با فوتبالی: امیدوارم میناوند باز هم مثل قبل بیماری را شکست دهد/ از استقلالی‌ها ممنونم

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس می گوید جز دعا کردن برای دو بازیکن سابق پرسپولیس که درگیر کرونا هستند کاری از دست کسی برنمی‌آید.

به گزارش فوتبالی، سهراب انتظاری در خصوص وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت:  فکر می‌کنم چند روزی است حال جامعه فوتبال به دلیل وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان خوب نیست. اوضاع میناوند  زیاد مساعد نیست و انصاریان کمی بهتر است اما همه از این قضیه متاثر هستند. حتی استقلالی‌ها هم ابراز ناراحتی کردند و به همین خاطر از آنها ممنون هستیم. درست است که در فوتبال رقابت داریم اما این موضوع یک حس انسان دوستانه است و هیچ کس راضی به مرگ کسی نیست. امیدوارم این دو عزیز زودتر به آغوش گرم خانواده شان برگردند. ویروس کرونا پیر و جوان، فقیر و پولدار نمی‌شناسد و متاسفانه این ویروس همه را .درگیر کرده است

او در خصوص مهرداد میناوند ادامه داد: مهرداد میناوند سال 89 دچار یک بیماری سخت شد و با وجود روحیه قهرمانی و ورزشکاری خیلی اذیت شد. مهرداد آن بیماری را شکست داد و امیدوارم این بیماری را هم شکست دهد. دوست داریم که دوباره صدایش را بشنویم و در تلویزیون او را ببینیم. ما کاری جز دعا کردن برای سلامتی این دو عزیز از دستمان برنمی‌آید. 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم با برد مقابل فولاد دوباره می تواند به کورس برگردد یا خیر خاطر نشان کرد: متاسفانه بعد از بازی های آسیایی پرسپولیس دچار حواشی شد و حتی الان هم با این حواشی دست به گریبان است ولی با برد ارزشمند مقابل فولاد می تواند دوباره به کورس برگردد و با یک برد دیگر شرایطش عالی می شود و می تواند دوباره در کورس قهرمانی باقی بماند. پرسپولیس با کادرفنی و بازیکنان خوبی که دارد و همچنین حمایت هواداران می تواند نتیجه بگیرد. زمانی که استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشند لیگ جذاب تر می شود.

۱۱۲۲