عربشاهی: پرسپولیس به بازیکنی مانند بشار نیاز دارد/ خون به مغز هاشمی‌نسب نرسید!

عربشاهی: پرسپولیس به بازیکنی مانند بشار نیاز دارد/ خون به مغز هاشمی‌نسب نرسید!

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: من از صحبت‌هایی که هاشمی‌نسب کرد تعجب کردم و به نظرم او خون به مغزش نرسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ضیا عربشاهی در خصوص برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوبی است که واقعا روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری می‌کند و مربیان خوبی چون نکونام و هاشمی‌نسب دارد و امسال هم بازیکنان خوبی جذب کرده است.

وی ادامه داد: بازی در نیمه اول بیشتر در میانه میدان بود و هر سه گلی که زده شد حاصل اشتباهات فردی بازیکنان بود. به نظرم پرسپولیس به بازیکنی مانند بشار رسن نیاز دارد تا او پشت مهاجمان بازی کند و خلاقیت داشته باشد و برای مهاجمان موقعیت خلق کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در فاز حمله کمبود مهاجم دارد. شاید اگر گل‌محمدی در این وضعیت پهلوان را کنار عبدی قرار دهد بهتر باشد چون پهلوان سرعتی است و می‌تواند به راحتی بازیکن مقابل را دریبل کند. در مجموع من معتقدم پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند.

عربشاهی در خصوص صحبت‌های هاشمی‌نسب در پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد که با واکنش تند هواداران پرسپولیسی همراه بود، خاطرنشان کرد: مهدی پسر بسیار خوبی است. من از صحبت‌هایی که کرد تعجب کردم. به نظرم او تحت فشار بود که این حرف‌ها را زد و خون به مغزش نرسید.

7474