انتقاد بالوتلی از مدیریت کرونا در کشورش: ایتالیا رو به زوال است!

انتقاد بالوتلی از مدیریت کرونا در کشورش: ایتالیا رو به زوال است!

پایگاه خبری فوتبالی – ماریو بالوتلی مدیریت ایتالیایی‌ها در بحران کرونا را زیر سوال برد.

به گزارش فوتبالی، ایتالیا جزء اولین کشورهایی بود که با بحران کرونا دست و پنجه نرم کرد و حالا هم دوباره با بالا رفتن آمار مرگ و میر خود را مقابل یک بحران می‌بیند.

ماریو بالوتلی، ‌مهاجم تیم مونزا در سری بی در اینستاگرام خود در این رابطه نوشته: رفقا. ایتالیا، ایتالیا است. چه چیز بیشتری می‌توانم بگویم. شاید یکی از زیباترین کشورهای دنیا باشد اما رو به زوال است زیرا انسان‌هایی در آن هستند که موجب درد می‌شوند. من نه عضو جناح راست هستم و نه جناح چپ. هیچ‌وقت طرف هیچ جناح سیاسی را نگرفته‌ام اما بحران کرونا دوباره رخ داده و این بیماری در حال شیوع است. واقعا متوجه نمی‌شوم که چرا باید کریسمس و سال جدید را اینگونه بگذرانیم.

بالوتلی که خود همواره با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کرده این بار با عصبانیت درباره مردم و مدیران در کشور ایتالیا در ادامه گفته: آن‌ها ما را دوباره قرنطینه کردند. کسی می‌تواند به من حالا بگوید که چگونه در محدوده قرمز هستیم؟ ترافیک ۲ برابر حالت عادی است. تمام این کارها برای قرنطینه دیگری است؟ کسانی که در سطح مدیریتی برای ایتالیا تصمیم می‌‌گیرند نمی‌توانند با صداقت در راه سلامتی مردم مدیریت خوبی داشته باشند؟

1101