آشوری: می‌توانیم فراتر از انتظارات نتیجه بگیریم

آشوری: می‌توانیم فراتر از انتظارات نتیجه بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد شاگردان محمد ربیعی می‌توانند نتایجی فراتر از انتظارات کسب کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سجاد آشوری درباره پیروزی 3 بر 2 مس رفسنجان در زمین پیکان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون پیکان جزو تیم‌های خوب و سختکوش لیگ برتر است که به سختی شکست می‌خورد. با این حال کادر فنی ما به خوبی حریف را آنالیز کرده بودند و خوشبختانه در خارج از خانه به برد مهمی دست پیدا کردیم. با اینکه در زمین پیکان بازی می‌کردیم، پیروزی تنها هدف ما بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم. خوشحالم که پنج گل در این دیدار وارد دروازه‌ها شد و این مسابقه، قطعاً یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برتر تا این هفته بود.

وی درباره صعود مس به رده دهم جدول تصریح کرد: ‌وقتی یک تیم تازه به لیگ برتر صعود می‌کند، قطعاً نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط جدیدی هماهنگ کند. تیم ما از لحاظ فنی در سطح خوبی قرار دارد و امسال جدا از نتیجه گرفتن، هدف‌مان این است که زیبا هم بازی کنیم. مربیان ما هم واقعاً زحمت می‌کشند و مطمئناً با این پتانسیل می‌توانیم بالاتر از حد انتظار نتیجه بگیریم. فعلاً هدف ما این است که در جدول به ثبات برسیم و امیدوارم بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کنیم.

هافبک مس رفسنجان در مورد گلی که در بازی با پیکان به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: این اولین گلم در لیگ امسال بود. خوشحالم که برای تیمم مثمرثمر بودم و یک پاس گل هم دادم. قطعاً تلاش می‌کنم تا در ادامه بازی‌ها نیز بازیکن تأثیرگذاری برای مس رفسنجان باشم.

7474