چرا شزنی در جشن شادی یوونتوسی‌ها در رختکن شرکت نکرد؟

چرا شزنی در جشن شادی یوونتوسی‌ها در رختکن شرکت نکرد؟

پایگاه خبری فوتبالی – شزنی، دروازه‌بان تیم یوونتوس که در دیدار مقابل ناپولی نمایش خوبی داشت اعلام کرده یوونتوس تشنه موفقیت است. او البته در جشن پس از بازی در رختکن هم حضور نداشته.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس توانست به همراه سرمربی جدیدش در سوپرکاپ موفق شود و این جام را با برتری مقابل ناپولی  به دست آورد. شزنی در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته: پس از بازی من را به سرعت به اتاق تست دوپینگ بردند. بنابراین فرصت این که به همراه هم تیمی‌ها به شادی بپردازم. نداشتم. افسوس می‌خوردم زیرا به آن‌ها خوش گذشت.

دروازه‌بان تیم یوونتوس در ادامه درباره روند بیانکونری در راه رسیدن به قهرمانی و ادامه بازی‌ها گفته: اتمسفر و شور و احساس تیم پس از بازی بسیار خوب بود اما ما تنها ۲ روز با دیدار بعدی‌ مان مقابل بولونیا فرصت باقی است و باید به سرعت تمرکزمان را روی آن بازی بگذاریم. شاید کیه‌لینی از من تشکر کرده اما اگر گلی دریافت نکردیم دلیلش نمایش خوب و عالی او بوده است. من از او ممنونم.

شزنی در پایان گفته: مقابل ناپولی نشان دادیم که تیم ما گرسنه و تشنه موفقیت است. امسال می‌خواهیم برای دهمین سال پیاپی قهرمان سری آ شویم و این مسئله  نمایانگر عطش ما برای موفقیت است. نمی‌خواهیم در این مرحله متوقف شویم.

1101