اقدام متفاوت لاتزیو: کشف استعداد از خیابان‌های ساحل عاج!

اقدام متفاوت لاتزیو: کشف استعداد از خیابان‌های ساحل عاج!

پایگاه خبری فوتبالی - لارسن کولیبالی جوان 17 ساله ایست که توان بدنی بسیار بالایی دارد. این بازیکن ساحل عاجی تجربه فوتبال حرفه ای را در کشورش ندارد اما لاتزیو به سراغش رفت و او را برای تیم جوانان به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، کلودیو لوتیتو مدیر باشگاه لاتزیو دیروز کولیبالی را معرفی کرد. گزارش "لاتزیونیوز 24" نشان می دهد که برخی از نماینده لاتزیو به این کشور آفریقایی رفتند تا استعدادهای جوان را زیر نظر بگیرند اما ناگهان جوانی را می بینند که در خیابان در حال بازی کردن است و نگاهشان به او جلب می شود. بدین ترتیب این بازیکن که در خیابان های ساحل عاجل در حال بازی کردن بود، به تیم زیر 18 سال لاتزیو زیر نظر توماسو روکی ملحق شد.

مائورو بیانکسی مدیر آکادمی لاتزیو در مورد خرید وی گفت:"تا چند ماه پیش کولیبالی حتی توپ را هم لمس نکرده بود اما کشف کردیم که استعداد بالایی دارد. سختی های زیادی را در محل زندگی خود تجربه کرده اما توان بدنی بالایی دارد. به صورت اتفاقی اور ا پیدا کردیم. گزارشات زیادی در مورد بازیکنان مختلف به دست ما می رسد اما به گزارشی که در مورد کولیبالی به دستمان رسید اعتماد کردیم و این یک شگفتی بزرگ است. او استعداد خوبی دارد، ارزشهای اخلاقی را درک می کند و باید به خوبی با زبان هماهنگ شود اما پس از تلاش بسیار او را به خدمت گرفتیم. در 28 دسامبر با پاسپورت ایتالیایی به بازیکن لاتزیو تبدیل شد."

4125