عکس؛ هدیه رئالی ها به بازیکنان تیمی که تحقیرشان کرد

عکس؛ هدیه رئالی ها به بازیکنان تیمی که تحقیرشان کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آلکویانو در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری دست به کار بزرگی زد و رئال مادرید را در وقت اضافه با نتیجه دو بر یک شکست داد. قبل از این که بازی برگزار شود، دو باشگاه به توافق رسیدند تا صرفنظر از هر اتفاقی در بازی، رئال یک هدیه ویژه به رقیب بدهد. در حقیقت رئال مادرید پیراهنی را اختصاصی برای هر کدام از اعضای تیم آلکویانو به آنها اهدا کرد.

به گزارش فوتبالی، دو باشگاه به توافق رسیده بودند که رئال مادرید در پایان بازی با الکویانو جوایز را اهدا کند. رئال مادرید از تیم حریف خواسته بود که هر کدام از بازیکنان حریف پیراهنی با اسم و شماره دلخواه خود را از آنها درخواست کنند. آنها می توانستند اسم و شماره محبوب خودشان را روی پیراهن ها بزنند اما در نهایت به جز یکی از آنها بقیه از اسم و شماره بازیکنان رئال استفاده کردند و فقط یکی از آنها اسم خودش را برگزید.

در تصویری که باشگاه آلکویانو در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، پانزده بازیکن با پیراهن های اهدایی عکس گرفته اند. بنزما، راموس و مودریچ محبوب ترین ها بوده اند که سه پیراهن با اسم و شماره هر کدام نصیب بازیکنان آلکویانو شد. دو نفر پیراهن کروس را درخواست کردند. خوزه خوان دروازه بان 41 ساله و ستاره بازی به پیراهن کورتوا رسید و فدریکو والورده و فرلاند مندی نیز هر کدام یک درخواست داشتند و پیراهنشان به بازیکنان حریف رسید.

4125