چرا مهاجم صرب رئال مادرید پیشنهاد میلان را رد کرد؟

چرا مهاجم صرب رئال مادرید پیشنهاد میلان را رد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه آلمانی بیلد گزارش داده است که لوکا یوویچ مهاجم صربستانی پیشنهاد انتقال به میلان را رد کرده است چرا که به خاطر حضور زلاتان ابراهیموویچ نگران بوده است که به اندازه کافی فرصت نصیبش نشود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 23 ساله در ژانویه به صورت قرضی از رئال مادرید به آینتراخت فرانکفورت ملحق شد اما میلان نیز سخت تلاش می کرد تا این بازیکن را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد. بیلد گزارش داده که وستهام و ولورهمپتون نیز شرایط جذب وی را دنبال می کردند.

دلیل اصلی پاسخ منفی یوویچ به میلان این بوده که می ترسیده که نیمکت نشین زلاتان ابراهیموویچ شود. مهاجم سوئدی به علت مصدومیت یک ماه و نیم از میادین دور بود اما اوایل هفته به ترکیب میلان برگشت و با دبل خود درخشید. مهاجم 39 ساله در این فصل 13 بازی در میلان داشته است.

میلان پس از پاسخ منفی یوویچ تصمیم گرفت که به سراغ جذب ماریو مانژوکیچ مهاجم سابق یوونتوس برود و این بازیکن کروات به عنوان ذخیره زلاتان به خدمت گرفته شد. 

روسونری ها نمی خواهند فرصت قهرمانی لیگ ایتالیا پس از چند فصل را از دست بدهند و نیم فصل دوم را کاملا جدی خواهند گرفت تا به قهرمانی برسند.

4125