لوییس سوارز؛ هدیه بارسلونا به اتلتیکو برای قهرمانی در لالیگا

لوییس سوارز؛ هدیه بارسلونا به اتلتیکو برای قهرمانی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که لوییس سوارز به نوعی هدیه باشگاه بارسلونا به باشگاه اتلتیکو مادرید و دیه‌گو سیمئونه برای کسب قهرمانی مسابقات لالیگا بوده است. 

به گزارش فوتبالی، لوییس سوارز در قلب سه پیروزی از چهار پیروزی اخیر اتلتیکو مادرید قرار داشته که آخرین آنها پیروزی 1 - 2 شب گذشته برابر ایبار بوده است. دیداری که بازیکن تیم ملی اروگوئه موفق شد در آن گل تساوی را به ثمر برسان، یک پنالتی بگیرد و آن را به گل تبدیل کند تا سه امتیاز را به پایتخت اسپانیا برگردانده باشد. دیه‌گو سیمئونه به یک تمام کننده نیاز داشت و حالا آن را دارد. سوارز حالا با 11 گل به طور مشترک در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا ایستاده است. تیم اتلتیکو با یک بازی کمتر 7 امتیاز از رئال مادرید و 10 امتیاز از بارسلونا بیشتر کسب کرده است. این بارسلونا بود که تابستان گذشته سوارز را به این تیم هدیه کرد و تصمیم گرفت که دیگر جایی برای این شماره 9 در ترکیبش وجود ندارد. 

سیمئونه به سوارز اعلام کرد که در اتلتیکو جایگاه یک ستاره را خواهد داشت. بارسا در ابتدا علاقه‌ای به انتقال این بازیکن به حریف مستقیم نداشت اما پس از مدتی به سوارز اجازه نداد که با قیمتی ناچیز به این تیم ملحق شود. تیم پایتخت در صورت حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید مبلغ 6 میلیون یورو طی دو فصل به باشگاه بارسلونا پرداخت کند. این سبک جوزپ ماریا بارتومئو بود تا هواداران بارسلونا را قانع کند که سوارز به صورت رایگان به حریف منتقل نشده است. حالا آنها یک گلزن بالفطره دارند و این در حالی است که بارسلونا نیاز به یک مهاجم نوک قدرتمند را حس می‌کند که بتواند به صورت مداوم برای آنها گلزنی کند. آنها بار دیگر به لیونل مسی تکیه کرده‌اند اما او هم هنوز از رفتاری که با دوست نزدیکش شد ناراحت است. بسیاری از هواداران بارسلونا نیز احساسی مشابه با او دارند. 

1811