انتقال قرضی هم تیمی جهانبخش به آرسنال

انتقال قرضی هم تیمی جهانبخش به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - مت رایان، دروازه‌بان باشگاه برایتون، با امضای قراردادی به صورت قرضی و تا پایان فصل 21 - 2020 به جمع بازیکنان باشگاه آرسنال ملحق شد. 

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها به دنبال جذب دروازه بانی با تجربه بودند تا بتواند رقابتی را با برند لنو، دروازه‌بان شماره یک این تیم، آغاز کند چرا که رونار رونارسون، خرید تابستانی این تیم، نتوانسته بود عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد. آنها در نهایت این دروازه‌بان استرالیایی را به خدمت گرفتند که گراهام پاتر اعتقادی به استفاده از او در ترکیب تیمش در فصل جاری نداشت. رایان با انتشار چندین عکس از خود با پیراهن جدیدش در صفحه رسمی توییتر از خوشحالی خود از این انتقال خبر داد. او پیراهن شماره 33 آرسنال را بر تن خواهد داشت. این بازیکن در توییترش نوشت: " پیوستن به باشگاهی که از کودکی طرفدارش بودی. هیجان زیادی برای آغاز این فصل جدید دارم و تمام تلاشم را برای اولین باشگاهی که عاشقش شدم خواهم کرد. " 

این بازیکن 28 ساله دروازه‌بان ثابت برایتون پس از صعود به لیگ برتر در سال 2017 بود و 121 بازی در این مسابقات انجام داد و همبازی علیرضا جهانبخش نیز بود اما پس از آن روبرت سانچز جانشین او شد و همین موضوع باعث شد که رایان تصمیم به جدایی از این تیم و انتقال به آرسنال بگیرد. 

1811