بیاتی‌نیا: استقلال مدعی قهرمانی است/ دیاباته و قایدی چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند

بیاتی‌نیا: استقلال مدعی قهرمانی است/ دیاباته و قایدی چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم استقلال گفت: در فوتبال زوج‌هایی در خط حمله هستند که خیلی خوب یکدیگر را پیدا می‌کنند و به اصطلاح چشم بسته یکدیگر را در موقعیت گل قرار می‌دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محسن بیاتی‌نیا در خصوص برتری سه بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال تیمی است که اگر توپ را از نیمه دفاعی حریف بگیرد بسیار خطرناک است. دقیقا کاری که مقابل تراکتور انجام داد و با پرس سنگین توپ‌گیری می‌کردند و به گل هم رسیدند.

وی ادامه داد: استقلال اگر همین روش را مقابل پرسپولیس انجام می‌داد موفق می‌شد اما متاسفانه مقابل پرسپولیس نتوانستند این کار را انجام دهند ولی مقابل تراکتور با پرس بالایی که انجام می‌دادند صاحب توپ و بسیار خطرناک ظاهر می‌شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در فوتبال زوج‌هایی در خط حمله هستند که خیلی خوب یکدیگر را پیدا می‌کنند و به اصطلاح چشم بسته یکدیگر را در موقعیت گل قرار می‌دهند که در استقلال قایدی و دیاباته این‌گونه هستند که به راحتی یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنند که حاصلش گل‌هایی است که استقلال می‌زند.

بیاتی‌نیا در خصوص احتمال قهرمانی استقلال در این فصل خاطرنشان کرد: صحبت از قهرمانی خیلی زود است اما استقلال را می‌توان جزو مدعیان قهرمانی دانست. این تیم خارج از خانه خیلی خوب امتیاز می‌گیرد و این برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود بسیار حائز اهمیت است.

6641