عکس؛ گلزنی دروازه‌بان ایبار به اتلتیکو مادرید از نقطه پنالتی!

عکس؛ گلزنی دروازه‌بان ایبار به اتلتیکو مادرید از نقطه پنالتی!

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی از هفته‌ی نوزدهم لالیگا، اتلتیکو مادرید در خارج از خانه به مصاف ایبار رفت. روخی بلانکو که در حال حاضر صدرنشین لالیگاست، به نظر می‌رسد که در این فصل شانس بالایی برای قهرمانی داشته باشد چرا که نتایج خوبی تاکنون بدست آورده‌اند و اختلاف قابل توجهی نسبت به رئال مادرید و بارسلونا ایجاد کرده‌اند. اتلتیکو در بازی مقابل ایبار به شکل جالبی گل خورد.

به گزارش فوتبالی، در ورزشگاه ایپوروا در چهارچوب رقابت های هفته‌ی نوزدهم لالیگا، ایبار و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و گل اول بازی توسط بازیکنان ایبار به شکل جالبی به ثمر رسید. ایبار که در اوایل بازی روی خطای بازیکنان اتلتیکو مادرید، صاحب ضربه‌ی پنالتی شده بود، این ضربه را به دروازه‌بان خود، دیمیتروویچ، واگذار کرد و او هم مقابل یان اوبلاک قرار گرفت و این توپ را به گل تبدیل کرد. 

این کار بازیکنان ایبار بسیار جالب و از طرفی ریسکی بود چرا که اگر یان اوبلاک توپ را مهار می‌کرد یا حتی پنالتی از دست می‌رفت، مثلا به تیر دروازه می‌خورد یا به اوت می‌رفت، در آن صورت دروازه‌ی ایبار خالی بود و اتلتیکو مادرید شانس بسیار خوبی برای گلزنی داشت. اما این اتفاقات نیفتاد و دیمیتروویچ، دروازه‌بان ایبار، پنالتی را به گل تبدیل کرد.

1470