عکس؛ تعجب کومان و کادرفنی بارسلونا از چمن مصنوعی!

عکس؛ تعجب کومان و کادرفنی بارسلونا از چمن مصنوعی!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این دور از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا، موسوم به کوپا دل ری، خارج از خانه به مصاف کورنلا می‌رود و در ورزشگاه این تیم باید برای پیروزی تلاش کند تا از این مرحله‌ی جام حذفی اسپانیا عبور کند. شب گذشته رئال مادرید دچار شگفتی شد و از این دوره از رقابت های کوپا دل ری حذف شد و به همین علت بارسلونا حواس خود را جمع کرده است تا دچار شگفتی نشود.

به گزارش فوتبالی، اما نکته‌ی جالبی که پیرامون این بازی وجود دارد، مصنوعی بودن چمن ورزشگاه کورنیا است. این ورزشگاه که مونیسیپال کورنیا نام دارد، دارای چمنی مصنوعی است که این نکته باعث شده است که رونالد کومان و کادر فنی بارسلونا توجه ویژه‌ای به آن داشتند و آن را چک کردند چرا که قرار است بازیکنانشان در آن به میدان بروند. در واقع می‌توان گفت که چمن مصنوعی این ورزشگاه به نوعی تعجب رونالد کومان را بر انگیخت.

در هر صورت باید دید که برای بارسلونا و آبی و اناری پوشان در این بازی‌ها و کوپا دل ری چه اتفاقاتی خواهد افتاد. با توجه به حذف رئال و اتلتیکو از کوپا دل ری، بارسلونا می‌تواند شانس خوبی در این رقابت ها داشته باشد و رونالد کومان عملکرد بد خود در لالیگا را با درخشش در کوپا دل ری بهبود ببخشد.

1470