سرلک و سعید آقایی به جای سیدجلال و کنعانی زادگان؟

سرلک و سعید آقایی به جای سیدجلال و کنعانی زادگان؟

پایگاه خبری فوتبالی- با نگاهی به تمرینات چند روز گذشته پرسپولیس و بحرانی که این تیم در قلب دفاع به دلیل مصدومیت مدافعان با تجربه خود به آن دچار شده است گل محمدی باید برای دفاع تیمش تصمیم شجاعانه و عاجلانه‌ای بگیرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی مقابل فولاد به برتری 2-1 رسید که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع این تیم دقیقه 85 دچار مصدومیت شد و جای خود را به سید احسان حسینی داد و پس از آن دیگر مدافع میانی این تیم یعنی  سیدجلال حسینی هم آسیب دید تا دقیقه 91 تا تعویض شود و به جای او آرمان رمضانی مهاجم در پست مدافع به میدان برود.

 هرچند سرخ‌ها موفق شدند دقایق باقیمانده را با 2 مدافع بی‌تجربه و غیرتخصصی به سلامت عبور کنند اما دغدغه اصلی کادر فنی مربوط به دیدار هفته آتی این تیم مقابل آلومینیوم است.در حالی که محمد انصاری هنوز نتوانسته اعتماد یحیی گل محمدی را برای حضور در ترکیب ثابت به دست بیاورد گفته می شود سرمربی قرمزها قصد دارد در این بازی از میلاد سرلک به عنوان یکی از مدافعان پرسپولیس در قلب دفاع استفاده کند تا در صورت رسیدن سیدجلال به بازی مقابل آلومینیوم سرلک در کنار کاپیتان قرمزها در خط دفاع این تیم بازی کند.

سیدجلال حسینی که مانند محمد حسین کنعانی زادگان با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبه رو است به کادر فنی پرسپولیس اعلام کرده است که می تواند مقابل آلومینیوم بازی کند و استفاده از او به نظر یحیی گل محمدی و دستیارانش بستگی دارد اگر در هر صورت سیدجلال به این بازی نرسد با توجه به اخبار رسیده از تمرینات قرمزها سعید آقایی در کنار میلاد سرلک در قلب دفاع بازی خواهند کرد تا علی شجاعی برای دومین بار بعد از بازی مقابل سپاهان به ترکیب ثابت قرمزها برگزدد و در پست دفاع چپ بازی کند.

یحیی گل محمدی در چند روز مانده به بازی مقابل آلومینیوم قطعا در کنار امیدواری به حضور سیدجلال مقابل شاگردان رسول خطیبی ترکیب های متفاوتی را برای خط دفاع این تیم آزمایش خواهد کرد تا بهترین انتخاب را مقابل الومینیوم اراک به زمین بفرستد.

شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به جمع مدعیان در صدر جدول به سه امتیاز بازی مقابل آلومینیوم نیاز مبرم دارند و باید این تیم با چالشی که در خط دفاع با آن روبه رو است به مصاف رسول خطیبی و شاگردانش برود.

7655