سوال روز/ خط حمله پرسپولیس راه گلزنی را پیدا کرد؟

سوال روز/ خط حمله پرسپولیس راه گلزنی را پیدا کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- با گلزنی مهاجم قرمزها برای این تیم در بازی مقابل استقلال و فولاد، یحیی گل محمدی برخلاف آغاز لیگ به بازگشت مهدی عبدی به روز‌های اوج امیدوارتر از قبل شده است.

به گزارش فوتبالی،برخلاف هفته‌های اول حالا دیگر مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس کمتر نیمکت این تیم و هواداران را با از دست دادن موقعیت ها حرص خواهد داد و موتور گلزنی‌ او در بازی مقابل استقلال و فولاد دوباره روشن شده، هرچند دیر، اما او روی دور گلزنی افتاده‌اند تا سرمربی قرمزها کمتر از گذشته مانند هواداران و علاقمندان به این تیم حرص بخورد و افسوس گل نشدن موقعیت ها را توسط مهاجمان این تیم بخورد. 

 شاگردان یحیی گل محمدی هر چند نسبت به سایر مدعیان قهرمانی در لیگ برتر شرایط‌شان در خط حمله تا پایان هفته یازدهم ضعیف‌تر بوده، اما به نظر می‌رسد یکی از دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی در هفته‌های ابتدایی لیگ که نداشتن یک مهاجم ششدانگ بود، در حال برطرف شدن است. قرمز‌ها در حالی لیگ بیستم را آغاز کردند که در فصل‌های گذشته همواره مهاجمان‌شان از مهدی طارمی گرفته و در ادامه علی علیپور به جز فصل گذشته، آقای گلی لیگ را بین خودشان تقسیم کرده بودند. آن‌ها برای فصل جدید هم پس از جدایی علیپور که فصل گذشته ۱۲ گل زده بود با جذب عیسی آل‌کثیر، آرمان رمضانی و مهدی مهدیخانی سعی داشتند با پر کردن جای علیپور، روی آن‌ها برای پنجمین قهرمانی متوالی حساب باز کنند.

محرومیت غیرمنتظره عیسی آل‌کثیر با توجه به شادی گلش در لیگ قهرمانان و ناکامی دیگر مهاجمان این تیم در هفته‌های اول فصل جدید که ناامیدکننده ظاهر می‌شدند، نقطه قوت قرمز‌ها در فصل‌های گذشته را به یک نقطه ضعف بزرگ تبدیل کرد. نه عبدی، نه رمضانی و نه مهدیخانی در بازی‌های اول مهاجمان آماده و چارچوب‌شناسی با وجود موقعیت‌هایی که برای‌شان به وجود می‌آمد، نشان ندادند تا کار این تیم برای حضور در جمع مدعیان و دفاع از عنوان قهرمانی سخت شود. این معضل سبب شده بود گل‌محمدی حتی در چند بازی وحید امیری را به خط حمله منتقل کند.

سرانجام، اما از دربی و پس از هفت بازی در لیگ بود که مهاجمان پرسپولیس پای‌شان به گل باز شد و مهدی عبدی که با توجه به گلزنی در نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان انتظاری بیشتری از او می‌رفت، اولین گلش را پس از هفت بازی به ثمر رساند، عبدی در ادامه در بازی با فولاد باز هم برای پرسپولیس گل زد تا قرمز‌ها امیدوار شوند که کم‌کم انگار قرار است خط حمله‌شان راه گلزنی را پیدا کند، اگرچه برخلاف عبدی، دو مهاجم دیگر پرسپولیس یعنی رمضانی و مهدیخانی پس از ۹ بازی هنوز گل نزده‌اند تا هواداران این تیم برای پایان محرومیت آل‌کثیر و بازگشت او به ترکیب بیشتر از قبل لحظه‌شماری کنند.

7655