آقاجانپور در گفت و گو با فوتبالی: این بازی دوئل توپ های هوایی بود/ داور نیمکت ما را عصبی کرده بود

آقاجانپور در گفت و گو با فوتبالی: این بازی دوئل توپ های هوایی بود/ داور نیمکت ما را عصبی کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم مس رفسنجان در مورد دیدار روز گذشته اظهار داشت: فکر می کنم داور تصمیمات عجولانه ای می گرفت.

به گزارش فوتبالی، محمد آقاجانپور در خصوص پیروزی پرگل مس رفسنجان برابر پیکان گفت: ما این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و همه هدف تیم این بود که این بازی را ببریم و توانستیم با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم . این بازی زیاد بار فنی نداشت و دوئل توپهای هوایی بود و در یک بازی 50-60 توپ هوایی داشتیم ولی باز هم صد هزار مرتبه شکر که تیم ما توانست برنده شود. 

او در خصوص اعتراض دو تیم در مورد داوری توضیح داد: فکر می کنم داوری بازی در حد لیگ برتر نبود و توپهای 50-50 را به نفع پیکان سوت می زد و همین موضوع باعث عصبانیت نیمکت ما شده بود و پیکانی ها هم ناراحت بودند. فکر می کنم داور تصمیمات عجولانه ای می گرفت.

وی اضافه کرد: در بازی ما با سپاهان سر یک صحنه مشکل پیش آمد و درست است که داور پی به اشتباهش برد و نظرش را عوض کرد اما تمرکز کل تیم بهم خورد باید به داوران فرصت بدهند چون آنها جوان هستند.

آقاجانپور در پایان در خصوص دیدار با صنعت نفت آبادان افزود: فکر می کنم با برد پیکان تیم ما شخصیت خوبی گرفته است. و ما در برابر صنعت نفت نیاز به برد داریم تا به باقی اهدافمان برسیم. برای اینکه بتوانیم جزء شش تیم بالای جدول باشیم فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی داشته باشیم.صنعت نفت آبادان تیم قابل احترام و جزء دو تیم بالای جدول است اما ما فقط برد می خواهیم.

1122