سوژه روز؛ آقا کریم مردی برای پایان دادن به جنجال‌ها

سوژه روز؛ آقا کریم مردی برای پایان دادن به جنجال‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- محمدحسین کنعانی‌زادگان اولین بازیکن پرسپولیس نیست که سوژه شوکهای کریم باقری می‌شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد که سوژه بسیار جالبی برای عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی بود، برخورد آقا کریم با مدافع تیمش بود. کنعانی‌زادگان که شدیدا به پنالتی گرفته شده علیه تیمش معترض بود، نهایتا و با شوکی که آقا کریم به او داد، آرام شد تا با ادامه اعتراضش از زمین مسابقه اخراج شود.

این اولین باری نیست که کریم باقری جلوی ادامه جنجال در تیمش را می‌گیرد. در جریان دربی 68 و در دقیقه 68 آن بازی، درگیری عجیب شیث رضایی و علیرضا حقیقی نه تنها برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی اتفاق غیرقابل باوری بود بلکه بینندگان تلویزیونی را هم شوکه کرد و در شرایطی که هر لحظه امکان بدتر شدن این درگیری وجود داشت، کریم باقری که آن زمان کاپیتان پرسپولیس بود و دو همبازی‌اش و به خصوص شیث را آرام کرد. 

شیث البته در آن مقطع چندان از این اتفاق خوشش نیامد و در مصاحبه‌ای گفت: آقا کریم در زمین فقط من را دعوا کرد و تصاویر طوری شد که انگار فقط من تقصیر کار بودم. او هیچ چیزی به حقیقی نگفت و با این برخورد من حسابی بین خانواده و دوستانم شرمنده شدم!

در دقایق پایانی دربی 90 که با برتری پرسپولیس به پایان رسید، درگیری بین سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده با سیاوش یزدانی و یکی دو بازیکن دیگر استقلال ممکن بود مقدمه‌ای برای یک جنجال بزرگ شود اما کریم باقری دوان دوان خودش را به محل درگیری رساند و با فریادهایی که بر سر بازیکنان تیمش به خصوص سیامک نعمتی زد، آنها  را از محل درگیری دور کرد.

1984