رم به دنبال راه حل موقت؛ ساری یا آلگری از تابستان روی نیمکت می‌نشینند

رم به دنبال راه حل موقت؛ ساری یا آلگری از تابستان روی نیمکت می‌نشینند

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه رم برای جانشینی پائولو فونسکا، مکس آلگری و ساری را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پائولو فونسکا در حال آماده کردن تیمش جهت مصاف با اسپتزیا برای دومین بار در چند روز اخیر است. رمی‌ها اخیرا در جام حذفی مقابل اسپتزیا شکست خوردند از این جام کنار رفتند اما باید در چهارچوب رقابت‌های سری آ رو در روی این تیم قرار گیرند. شکست مقابل اسپتزیا با نتیجه ۴-۲ در جام حذفی اما آن قدر اتفاق بدی بوده که طبق خبری که گازتا دلو اسپورت منتشر کرده مدیران رم بخواهند احتمالات برای جانشینی فونسکا را بررسی کنند.

فشار روی فونسکا پس از ناکامی در ۳ دیدار اخیر بیش از قبل شده. رمی‌ها ابتدا با اینتر ۲-۲ کردند سپس با ۳ گل مقابل لاتزیو تحقیر شدند و پس از آن‌هم شکستی سنگین با نتیجه ۴-۲ مقابل اسپتزیا را متحمل شدند و به این ترتیب مدیران رم به فکر تغییر مربی افتاده‌اند. گزینه‌های آن‌ها هم ساری و آلگری هستند اما نکته اینجاست هر ۲ سرمربی از لحاظ قراردادی در مالکیت یوونتوس هستند و قراردادشان تابستان به اتمام می‌رسد. به همین دلیل رمی‌ها به دنبال راه حلی موقت هستند می‌خواهند ماتزاری یا اسپالتی را روی نیمکت بنشانند و در تابستان به دنبال سرمربی موردنظرشان بروند.

رم در حال حاضر پس از ۱۸ بازی در رده چهارم قرار گرفته اما با برگزاری دیدار معوقه یوونتوس مقابل ناپولی احتمال سقوط بیشتر را هم حس می‌کند.

1101