امامعلی در گفت و گو با فوتبالی: ضربان قلبم بالا رفته بود / شب تولدم را رویایی کردم

امامعلی در گفت و گو با فوتبالی: ضربان قلبم بالا رفته بود / شب تولدم را رویایی کردم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم مس رفسنجان در دیدار با پیکان دبل کرد تا تیمش به لطف گلهای او اولین شکست خانگی پیکان را ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، فراز امامعلی در خصوص پیروزی مقابل تیم سابقش گفت: بازی فوق العاده ای بود و حیف که پخش زنده نداشت تا مردم هم بازی را ببینند. واقعا ضربان قلب خودم از هیجانی که داشتم بالا رفته بود ، خدا را شکر می کنم که در زمین حریف، آن هم با سه گل بردیم.

او در خصوص ناراحتی اعضای هر دو تیم از داوری ادامه داد: جنجال زیادی در مورد داوری بین دو  تیم ایجاد شد ولی من احساس می کنم که پنالتی پیکان صحیح نبود و اخراج محمد قاضی هم خیلی سریع و عجولانه انجام شد، شاید اگر این دو  اتفاق نمی‌افتاد ما می‌توانستیم با تعدا گلهای بیشتری ببریم. 

مهاجم مس رفسنجان در خصوص دبل گفت : از هفته پیش پایم به گلزنی باز شد و موفق شدم در این دیدار دو گل به ثمر برسانم و شب تولدم را برای خودم رویایی رقم بزنم. جا دارد از کادر فنی و بچه ها تشکر ویژه کنم. گلها و این برد را تقدیم مردم خونگرم رفسنجان می کنم.

وی در خصوص صحبت مدیرروستا و ادعایش مبنی بر اینکه امامعلی نباید در برابر تیم سابقش شادی‌گل انجام می داد خاطر نشان کرد: برنامه ریزی کرده بودم که اگر گل زدم شادی نکنم اما دو روز قبل از بازی برای من اتفاقی افتاد که شوکه ام کرد. باشگاه پیکان مرا جریمه کرده بود و این در حالی است که من برای این تیم بسیار زحمت کشیدم و گرچه فوتبالم را مدیون پیکان می‌دانم و به این تیم علاقه مند هستم اما واقعا از دستشان ناراحت بودم و شاید ناراحتی ام را اینگونه با شادی گل نشان دادم .

وی در خصوص حضور دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه گفت : شاید این موضوع یکی از دلایل پر گل شدن این بازی بود. خیلی خوشحالم که در برابر چشمانش توانستم برای تیمم مفید واقع شوم. خوبی آقای اسکوچیچ این است که ثابت کرده تمام تیم های لیگ را رصد می‌کند چون خودش هم  سابقه سرمربیگری تیم های مختلف را دارد و ما در این سال‌ها مشاهده کردیم  که فقط از استقلال و پرسپولیس بازیکن به تیم ملی دعوت نمی شود و این قضیه باعث امیدواری است. تمام تلاشم را می کنم برای مس رفسنجان و خودم یک سال فوق‌العاده رقم بزنم و در نهایت به تیم ملی دعوت شوم .

امامعلی در پایان در خصوص اینکه به نظرش می‌تواند خودش را به کورس جدول گلزنان برساند یا خیر افزود: شاید  من کمی دیر شروع به گلزنی کردم و دلیلش هم این است که تا خودم را پیدا کنم کمی زمان برد اما الان اعتماد به نفس خیلی خوبی پیدا کردم و سعی دارم که تعداد گل هایم را بالا ببرم و این اتفاق فقط با تمرین و تلاش و تمرکز بیشتر رقم خواهد خورد. از کادرفنی و در راسش آقای ربیعی به خاطر کمک و اعتمادشان تشکر می کنم فکر می کنم جواب اعتماد آن ها را داده باشم.

11222