تمجید سولشر از پوگبا: او توانایی انجام هر کاری را درون زمین دارد

تمجید سولشر از پوگبا: او توانایی انجام هر کاری را درون زمین دارد

پایگاه خبری فوتبالی – اوله گونار سولشر توانست با درخشش پل پوگبا به صدر جدول برگردد و از این اتفاق خوشحال است. او پس از بازی به تمجید از پوگبا پرداخته.

به گزارش فوتبالی، سولشر پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: ما همیشه می‌گوییم که پل می‌تواند همه کاری انجام دهد. او می تواند شوت بزند و موقعیت بسازد. امروز حس کردیم که او باید در خط هافبک بازی کند و چه گلی هم با پای چپش به ثمر رساند. او با مسئولیت پذیری زیادی بازی کرد و به خوبی هم در زمین تکل می‌زد. پوگبا به خوبی به تیم برگشته. آمادگی او عالی است. نکته کلیدی این است که با آمادگی کامل در حال حاضر وارد مسابقه می‌شود.

منچستر یونایتد حالا با این برد در صدر جدول قرار گرفته هرچند که یک بازی بیشتر از منچستر سیتی دارد. منچستری‌ها حالا پس از آخرین قهرمانی‌شان در فصل ۱۳-۲۰۱۲ شانس قهرمانی پیدان کرده‌اند. سولشر اما پس از بازی از صحبت درباره قهرمانی پرهیز کرد.

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه گفته: وقتی در نیمه راه هستیم و در صدر جدول قرار داریم قرار است حرف‌های زیادی درباره ما بیان شود اما ما به این حرف‌ها فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم. امسال فصلی غیر قابل پیش بینی در حال برگزاری است.

1101