گتوزو: اینسینیه نباید ناراحت باشد؛ او مقصر شکست نیست

گتوزو: اینسینیه نباید ناراحت باشد؛ او مقصر شکست نیست

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی ناپولی پس از بازی درباره شکست، پنالتی از دست رفته اینسینیه و شرایط زمین مسابقه به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، گتوزو پس از شکست تیمش به خبرنگاران گفته: باید از بازیکنانم تشکر کنم. آن‌ها هر کاری نیاز بود انجام دادند. در نیمه اول اندکی خجالتی و کم رو بازی کردند اما نسبت به دریافت گل واکنش نشان دادند. برد و باخت در فوتبال پیش می‌آید. به بازیکنانم برای تلاش‌شان تبریک می‌گویم. شاید می‌توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم اما می‌دانیم که شرایط سختی بود. ایسینیه؟ در چنین بازی مهمی شما ممکن است اندکی بدشانس باشید و پنالتی از دست دهید اما آن ضربه از لوزانو که در دقیقه ۹۴ مهار شد واقعا باورنکردنی بود.

گتوزو در ادامه گفت: ما با تمام بازیکنان در تیم برنده می‌شویم یا می‌بازیم. اینسینیه نباید فکر کند به خاطر او بازی را واگذار کردیم زیرا اصلا این نکته صحیح نیست. هر ۲ تیم به هم احترام گذاشتند و یک شطرنج تاکتیکی در زمین برگزار شد. هیچکدام فرصت‌های زیادی برای گلزنی نداشتند و برای هیچکدام شریاط ایده‌آل نبود.

سرمربی ناپلی‌ها در ادامه گفت: شرایط در این بازی بسیار شبیه به فینال جام حذفی بود. در واقع فکر می‌کنم ما ۷ ماه پیش در فینال جام حذفی بیشتر تحت فشار قرار گرفتیم. به خاطر ندارم یوونتوس به رقبایش فرصت زیادی برای گلزنی دهد. باید همچنین بگویم که زمین بازی فاجعه بود و آسان نبود در چنین زمینی فوتبال بازی کنیم. بهانه نمی‌آورم زیرا هر ۲ تیم روی این زمین بازی کردند.

1101