تصویر روز؛ زیدان این بار جان سالم به در نخواهد برد

تصویر روز؛  زیدان این بار جان سالم به در نخواهد برد

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان مربی فرانسوی رئال مادرید با وداع با دو جام (سوپرجام و جام حذفی) و دو شکست غیرمنتظره در شش روز در لبه پرتگاه قرار گرفته و به نظر می رسد که این بار برایش بازگشتی در کار نیست.

به گزارش فوتبالی، زیدان تا کنون در این فصل دو بار دیگر هم تا لبه پرتگاه رفت اما هر طور که شده خودش را نجات داد اما به نظر می رسد که شکست در مقابل تیم دسته سومی آلکویانو جایی برای فرار ندارد. تیتر "هیچ کس نمی تواند از این شرم فرار کند" که توسط روزنامه مادریدی مارکا انتخاب شده، بدون تردید شدیدترین حمله ایست که مربی فرانسوی از زمان شروع مربیگری خود در رئال که تقریبا پنج سال از آن می گذرد، با آن مواجه شده است.

زیدان شاید تصور می کرد که با پیوستن پوچتینو به پی اس جی به عنوان یکی از آلترناتیوها، سایه سنگین اخراج از روی او برداشته می شود اما حقیقت این است که دو شکست اخیر کار را برایش خیلی سخت کرده است. هواداران رئال مادرید نمی توانند شکست مقابل تیم دسته سومی را تحمل کنند. فوتبال بی حافظه است و حالا هیچ کسی یادش نمی آید که زیزو دومین مربی پرافتخار تاریخ رئال و تنها مربی تاریخ فوتبال است که در سه سال پیاپی قهرمان اروپا شده است. زیدان شاید حالا بیش از هر زمان دیگری به استعفا فکر می کند و به نظر می رسد که به پایان دورانش در رئال نزدیک شده و بعید است که فرصت دیگری در کار باشد. مربی فرانسوی شاید شکست های قبلی را بتواند گردن نداشتن ستاره، اشتباهات داوری، چمن نامناسب، بارش برف و ... بیاندازد اما این بار جایی برای توجیه وجود ندارد. یک تیم محلی با بودجه ای که شاید اندازه دستمزد یکی از ستارگان رئال هم نباشد، توانسته تیم زیدان را حذف کند و به قول مارکا هیچ کس (علی الخصوص زیدان) قرار نیست که از این فاجعه جان سالم به در ببرد.

4125